Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İki avuç fındık yedim, rehavet çöksün diye bekledim...

İki avuç fındık yedim, rehavet çöksün diye bekledim...
 

Tombul fındık


Bu gün keyifli bir şeyler yazayım dedim ama nasıl denir?

Elim gitmedi...

İçimden gelmedi!

Dilim dönmedi!

Yapamadım yahu...

Son günler de keyifli şeyler olmuyorsa suç bende mi?

Memleketin hali ortada, hepimizin hali ortada...

<ı>İşler kesat, siftah yapmadan dükkân kapayan esnaf var...

İnsanlar olanı biteni anlamıyor, kafalarında soru işaretleri ile geziyor...

Büyüğünden küçüğüne kadar herkes boş vermiş durumda kimisi işin dalgasında...

***

Büyük Sözü dinledim, ayıptır söylemesi hani alamayan da vardır... Bir kilo fındık aldım geçen gün...

Eve götürene kadar iki avuç yedim...

Isınayım, rehavet çöksün diye bekledim yok...

“Tık” yok...

***

Salı günleri Pazar kuruluyor bizim mahalleye... İş çıkışı gidiyorum...

Sipariş listemdekileri alıyorum...( Ispanak, lahana, elma, portakal işte...)

Hava karardığı için çoğu pazarcı gitmiş oluyor...

Emin olun her geçen hafta, tanınmamak için yüzlerini başörtüleri ile kapatmış, çöpleri karıştıran, meyvenin sebzenin iyisini bulmaya çalışan kadınların sayısı artıyor...

İnanın yakacak olarak kullanmak adına, meyve sandıklarını kapabilmek için birbiri ile saç saça baş başa kavga eden insanlar... Olaya müdahale etmeden bakalım kim altta kalacak diye ağızlarındaki sigarayı çiğneye çiğneye seyreden insanlar da var...

<ı>Çöp yığınlarının arasında tanıdık birilerini görme korkusuna kapılıyor...

<ı>Yüzler, gözler benim için hiçbir anlam ifade etmediğinde seviniyor, başkalarının akrabalarına, insanlarımıza üzülüyorum...

***

Hoş parası olanları da indirim yapan mağazalarda birbirlerini çiğnerken televizyondan izliyoruz zaten... Tuzluğu kapın indirime koşun...

***

Kriz olsun diye ne yaptık biz yahu?

Eve gittim, işe geldim... İşe gittim eve geldim...

Hafta sonları bir iki balık yakaladığım, iki duble bir şey içtim diye mi oldu

tüm bunlar?

<ı>Mutfakta kitap okuyup not tuttuğum için mi işsiz kaldı insanlar?

Hatalarım da var tabii!

Çayı iki şekerli içiyorum mesela!

Arada da dalgınlıktan banyonun ışığını kapatmayı unutuyorum...

İğneyi de çuvaldızı da kendime batırıyorum...

Düşünüyor düşünüyor, biz kriz olsun diye ne yaptık?

Bulamıyorum...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..