Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

İki ayrı yabancı

İki ayrı yabancı
 

genç evliler


Gece yarısı,

Sabırla ümidin son bulduğu an

Karanlığa bakarak bekliyorum,

Gelmiyorsun bir türlü,

Sen odanda ben odamda,

İki ayrı yabancı.

Bende kalan anılar isyan ettiler yine:

İlk karşılaşma şimşeklerin çakışı,

Ölesiye yaşanan aşk,

Ve evlilik.

Birlikte çıkmıştık yola,

Çalıştık koşturduk kol kola.

Sevgimi aşkımı verdim sana,

Kul köle olurdun sen bana,

Karım derdin canım derdin,

Sana iki can verdim.

Adaklarla kurbanlarla,

Doğdu ilk göz ağrımız,

Kanımız canımız oğlumuz,

Mutluluk doldu evimize,

Tanrım Murat’ımızı verdi bize.

Ardından bahar geldi,

Kızımız çiçeğimiz tombik yanaklı,

Güzel bebeğimiz.

İşte aşk işte sevgi işte dünyalar sana.

Şimdi sen odanda ben odamda,

İki ayrı yabancı.

Her şey onlar için dedik,

Gece gündüz çalıştık,

Yorgunluğa üzüntüye alıştık.

Sen ilk aşkım ilk sevgim,

Yoluna can koyduğum,

Gönül verip sevdiğim,

Erim benim canım benim.

Aradan yıllar geçti yaş kemale erişti,

Çocuklar yuvadan uçtu,

Yalnızlıkla mutluluk karışık,

Bir hüzün kapladı evimizi,

Boşuna yıpratmışız kendimizi.

Güneşli günler tekrar geldi,

Çocuklar meyvelerini verdi,

Işıklar doğdu evimize,

Teşekkürler yavrularım size.

Bir gün gelecek sen odanda belki de,

Ben odamda olmayacağız,

Sen bensiz, ben sensiz kalacağız,

İki yabancı gitti,

İşte yaşam bitti.   

 

NAHİDE ÇELEBİ 4 Temmuz 1988

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..