Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '06

 
Kategori
Fotoğraf
 

İki balıkçının silueti

İki balıkçının silueti
 

Büyükçekmece'de iki adam, ellerinde oltaları, taşların üzerinde yürüyerek mendireğin ucuna doğru gidiyorlardı. Çok uzaktılar, ellerindeki oltaları olmasa dolaşmaya çıktıklarını, mendireğin ucuna varınca geri döneceklerini düşünürdüm, sanki volta atıyorlarmış gibi. Oysa onlar olta atacaklardı.

Biri önde diğeri arkada yürüdüler, şapkası olanın oltası elindeydi, diğerinin omzunda. Şapkasız olan önce arkada, sonra önce yürüdü, şapkalı olan önce önde sonra arkada yürüdü. Mendireğin ucuna geldiklerinde oltalarını açtılar, biri bu işleri iyi biliyordu, diğerine anlattı. Oltayı denize doğru uzattılar ben de son kareyi çektim ve yürüdüm karşı sahilde.

Mendirekte yürüyüp, oltalarını açıp denize uzatanların yüzleri yoktu, gölgeleri yoktu, tek renk giyinmişlerdi, sessizdiler: Onlar iki siluetti... Denizdeki yansımaları daha gerçekti, sanki suyun içindeymişler de yukarıya yansımışlardı.

Tanımadığım iki balıkçının siluetleri şimdi birkaç fotoğraf oldular, o fotoğrafları görseler kendilerini tanıyabilirler mi?

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..