Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '15

 
Kategori
Blog
 

İki Bin Blog

Yaklaşık 9 yıl.

Bu sürenin net 2 yılında hiç yayınlamadım.

Toplam 2.000 blog.

Ağustos 2006’da, hem ben, hem de MB başladığında, internete bakılınca, gelecekbilim konusunda Türkçe tek bir sayfa vardı, o da ölü bir sayfa idi. Şu an binlerce sayfa var.

2.000 bloğun 500 tanesi doğrudan gelecekbilim ile ilgili. Gerisi destek metin. Ayrıca, sinema ve fotoğraf gibi, tutkum olan alanlarda 3-4 kitaplık metin hacmi yayınladım.

Sanırım, MB’un en çok yayın yapan yazarıyım.

Buraya geldiğimde matbu kitaplı bir yazardım. 9 yılda 10-20 MB yazarının matbu kitap yayınladığını izledim ve çok mutlu oldum. Ben beşinci matbu kitapta durdum, ağaca ve ormana eziyete son verdim.

Gelecekbilim konusunda çok değil, 2010’da menzile ermiştim. Şu an üçüncü menzili geçmek üzereyim. Tahminlerim dahilinde kalan, yazdığım ama gerçekleştiğinde yine de beni çok şaşırtan olaylar izledim. Sonuçta tüm gelecekler, er veya geç geçmiş olmakta.

İlk başladığımda, 50-5.000 (elli – beş bin) yıllık olan gelecekbilim erimimi, 9 yılda 5-500 (beş – beş yüz) trilyon yıla kadar çıkardım. Oraları meta-gelecekbilim, meta-human, meta-düşünce ve meta-canlı alanları. Türkler, öyle konulara ilgi duymasalar da, Dünya’da 7 milyon kadar kişi, bu konulara ilgi duymakta.

9 yılda, en az 4 milyon net okura ulaştım. 2011 gibi, TC okuruyla işim bitmişti. Şimdi, tarihle de işim bitti.

Bundan sonrasını, henüz ben de okumadım.

Gelecekbilimi hem yazacağım, hem de okuyacağım bundan böyle.

İlginç olacak.

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..