Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '16

 
Kategori
Şiir
 

İki çift sözüm var aşka

İki çift sözüm var aşka
 

korkular çoğaldı ürperince su


kızıl kan sızıyor eski yaradan 
ayrılık olmasa çıksa aradan 
canlandı hayalin geçti buradan 
yanakların al al dudağında ben 
hatırası bende saklı hikayen 
 
beni benden aldı iğde kokusu 
dikenin ucunda aşık uykusu 
korkular çoğaldı ürperince su 
efkarlı efkarlı dolaşan bulut 
dile gelen rüzgar diyor ki unut 
 
anasından ayrı kuzunun sesi 
neyin habercisi bilmem ki nesi 
yine dumanlandı dağın zirvesi 
gönül dedikleri yangın yeridir 
kor ateşler düşer yürek eridir 
 
başaklar kurudu orak biçmedi 
bu baharda sensiz çiçek açmadı 
etme, gitme dedim sözüm geçmedi 
pazar pazar gezdim kalmadı gücüm 
aşk hazine imiş çoğaldı acım 
 
söner, alevlenir küllenen mazi 
mazide olanın çekilir nazı 
alnımda kurudu yazılan yazı 
gül, diken ve bülbül sembolü aşkın 
aşk üstüne şiir söyledi şaşkın 
 
birbiri içinde acıyla sancı 
cefası cezası başımın tâcı 
vefasız elinden içtim ilacı 
yaşamak yerine ölümü seçtim 
senden geçemedim kendimden geçtim 
 
kurt oğluna deli dedi görenler 
sevenin dilinden anlar erenler 
kurudu kökünden yediverenler 
bir çıkmaz sokağa düştü yolumuz 
başından belliydi belli sonumuz
 
Arap Kurt
 
Toplam blog
: 35
: 151
Kayıt tarihi
: 18.01.14
 
 

1965 yılında Çorum'un Alaca ilçesinde doğdu. İlkokulu orta ve liseyi Alaca'da bitirdi. 1985 yılın..