Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '17

 
Kategori
Mizah
 

İki Dakika Elit Ol

Departmanımızda y’nin yerine x arkadaşımız bugün itibariyle göreve başlamıştır.

Kendisinin, y’nin  yapamadığı, çalışma hevesi, gayreti ve pozitif enerjisi ile hem departmanımıza hem de şirketimize olumlu katkı sağlayacağına hiç şüphem yoktur.

O kadar şüphem yok ki işe aldık siz düşünün.

Yani ölüsü y’den iyidir zaten.. siz şükredin y’yi gönderebildik..

( Buda kinci çalışan örneği neler yaptılar y’ciğe kimbilir)

Arkasından konuşmak kolay tabii : )

 

Ağırlaştırılmış müebbet vereceğim konulardan birisi de sözün bitmeden telefonu suratına kapatanlar.

Bak şu an gelseler önümde amuda kalkıp özür dileseler o tavrım değişmez..

 

Birini sevmedin mi sevemezsin ya hani gıcık olursun, bak sevdiğim insan da gelsin isterse salonun ortasına halıya mıçsın ses etmem.

 

Bugünün şarkısı da çalışma arkadaşını patrona ispiyonlayan yalaka çalışana gelsin.. :)

Gidiyor gönlünün efendisii kucaktaaan kucağaaa dayanaaamaam.

 

İKİ DAKİKA ELİT OL

 

E, bir gün yine böyle bir elit ortamdayız,

Kartımı karşımdakine vermek suretiyle elimi ceketin cebine attım kartvizit vereyim derken sayısal loto kuponu gözüktü cebimden.

iki dakika elit olacaktık fakirlik peşimizi bırakmadı yine..

 

Blogu okuyan arkadaş yazmış geçen, bunlar senin yaşadıkların mı ? diye.

Olum ben nasıl yaşayayım o fakir hayatı. benim rezidanslarım var gayrimenkul zengini adamım bu fakir yaşamın çalışma standartlarını nerden bileyim ben.

Bak hatta şu anda ayak masajı yaptırırken bir yandan da poker atıyoruz.

 viskime buz koydurttum hizmetçim getiriyor falan yani..

bornozla dolaşıyorum lan evde..

Ah be abisi..

 

Kafalarımızın seçkin olması ümidi ile ,

Nice ötürüklü  günlerde görüşmek üzere..

 
Toplam blog
: 16
: 189
Kayıt tarihi
: 09.11.17
 
 

OKU ..