Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '08

 
Kategori
Haber
Okunma Sayısı
209
 

İki dakka delikanlı olun!

İki dakka delikanlı olun!
 

OTOSTOP yaparak ülke ülke, şehir şehir dolaşan 3 pandomim sanatçısı turist, Trabzon’da, üzerlerine sarılı gazete kağıtlarıyla sanatlarını icra ederken, yanmaktan son anda kurtuldu. Sokaktaki gösteriyi izleyenlerden birkaç kişi, sanatçıların üzerinden düşen kağıtları yakıp daha sonra ellerindeki çakmakla taciz etti. Polisin müdahalesi üzerine tacizciler kaçtı.

Trabzon’a otostop yaparak gelen biri Polonyalı, biri İspanyol diğeri de İsrailli 3 turist, dün akşam kentin en işlek caddelerinden Uzunsokak’ta pandomim gösterisi sergilemeye başladı. Çok sayıda Trabzon’lunun da merakla izlediği surrealist sanatçılar, vücutlarına sardıkları gazetelerle gösterilerini sunarken, izleyenler arasında yer alan birkaç kişi, önce yere düşen gazete parçalarını ateşe verdi, sonra da ellerindeki çakmakları, üzerleri gazete kağıdı ile kaplı oyun sahneleyen sanatçılara uzatarak korkuttu. Gelişmelerden endişe eden birkaç kişinin haber verdiği polisler olay yerine gelince sanatçıları taciz edenler kaçtı. Polonyalı Maciey Meru Adamczevski, İspanyol Elisa Becando ve İsrailli Sivan Yanik’i karakola getiren polis, ifadelerini aldıktan ve şikayetçi olmadıklarını öğrendikten sonra bıraktı.

Dünyayı otostop yaparak gezdiklerini ve gittikleri şehirlerde sanatlarını sergilediklerini belirten Polonyalı sürrealist sanatçı 28 yaşındaki Maciey Meru Adamczevski şunları söyledi:

“İstanbul’dan otostopla Trabzon’a geldik. Bütün dünyayı otostopla geziyoruz. Dün akşamda Trabzon’lulara sokakta bir gösteri yaptık. Bu sırada üzerimize sardığımız gazete parçalarından yere düşünler oldu. Bazı kişiler gazeteleri yaktı. Bir ara vücudumuza sarılı gazetelere de çakmak uzattılar. Korktuk. Şaka yaptıklarını, bu şekilde gösterimize katıldıklarını düşünüyoruz. Daha sonra polisler geldi ve emniyete gittik. Çay ikram ettiler. Çok ilgilendiler.”(Kaynak:Milliyet)

* Tam yatarken bu haberi gördüm. Güzel ülkemde ne kadar salak ne kadar psikopat insanlar var diye kara kara düşünmeden edemedim...Ne şimdi bu şaka mı? Eşek şakası bile değil, tam bir gerzeklik örneği. Yuh yani!

Bir insan bunu nasıl yapabilir ki, gerçekten akıllara zarar bir ruh hali. Sonra bu adamlar bizimle aynı oksijeni soluyorlar. (tüketiyorlar!)

İnsanı hayrete ve dehşete düşüren şey, bu şuursuzluğu yapanların birden fazla olması. Aynı anda birden fazla kişinin aynı olaya şuursuzluk göstermesi...Kelimeler kifayetsiz kalıyor...

Her normal insan gibi ben de şiddete karşıyım ama artık hislerim tükenmeye başladı. Bu adamları eşek sudan gelinceye kadar dövmek lazım. Zaten barajlar kurudu bu gidişle eşeğin akıbeti meçhul. Hatta bu adamları dinlenip dinlenip tekrar dövmek lazım.

İNSAN olun İNSAN!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

İnsan olmak son nokta.... Zaten insan olabilsek geriye yapacak başka bir iş kalmıyor ki... O yüzden öyle kolay bir şey değil bu... Tabi insan olamayanlar için.... Selam ve saygılarımla...

Ahmet YILMAZ 
 03.09.2008 1:11
Cevap :
Sayın yazarım sefalar getirdin... İnanılır gibi değil, adamlar bilerek insanların canına kastediyor. Ormanları yakanlar da bu zihniyette sorunlu insanlar işte. Maganda bunlar ve bunlara ciddi cezalar verilmezse ortalarda dolaşıp duracaklar ve bir sonraki eylemlerini asla kimse kestiremeyecek. Bilmiyorum ya Allah yardımcımız olsun...Sevgiler  03.09.2008 10:05
 

Nöbetleşe dövelim! Sorsan şaka yaptık derler. Eskiden bizim insanımızda konukseverlik vardı. Yardımseverlik vardı. Git gide yozlaşmış bir nesil geliyor. Hayrımıza değil bunlar. Utandım.

Ahmet Balcı 
 03.09.2008 1:06
Cevap :
Valla hiç fena fikir değil, nöbetleşe dövelim. Soran olursa "şaka yapıyoruz..." deriz...Konukseverlik falan bi tarafa da, turist değil ne olursa olsun karşında İNSAN var yaa. Adamlar tutuşsa yansa. n'olcak... Yok yok en iyisi biz nöbetleşe dövelim...Sevgiler Abi  03.09.2008 11:19
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1930
Toplam yorum
: 7351
Toplam mesaj
: 429
Ort. okunma sayısı
: 646
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster