Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '07

 
Kategori
Futbol
 

İki efsanevi Fenerli A.Sami Yen'i dağıttı

İki efsanevi Fenerli A.Sami Yen'i dağıttı
 

Şövalye, koşarak tahtta oturan kralın karşısına gelir:

"Sayın Kral, kaçın canınızı kurtarın, Türkler savunma hatlarımızı yerle bir etti! Yakında burada olurlar"

Kral, Şövalyenin yanına katılır ve beraberce koşarak kaçmaya başlarlar. Bir yandan da sorar;

"Şövalye, böyle bir şey nasıl olabilir? Bizim savunma hatlarımız hani çok güçlüydü?"

"Öyleydi Kralım ama maalesef gafil avlandık"

"Gafil mi avlandık? Nasıl yani? İstihbaratımız bizi uyarmadı mı?"

"Uyardı sayın Kralım, Türkler uzaktan göründüğünde hepimiz onların orada olduğunu zaten görüyorduk"

"Eeee, öyleyse neden önlem almadınız?"

"Sayın Kralım, saldıracaklarını tahmin edemedik"

"Neden?"

"Sadece iki kişiydiler"

Ben bu hikayeyi 1985 yılında ABD’de Newsday gazetesinin haftasonu karikatür sayfasında yayınlanan "Wizard of id" adlı karikatür dizisinde görmüş ve tuhaf bir hazza kapılmıştım. Çevremdeki hemen herkese de okutmuştum.

Bu karikatür dizisi bizde bir gazetede yayınlanıyor ama Türkçe ismini hatırlamıyorum.

Yıllar sonra birisi bana bu hazzın değişik bir versiyonunu yaşatınca dayanamadım sizinle paylaşmak istedim.

O birisi'ne Allah çok uzun ömürler versin, nice nice yıllar yöneticilik yapsın

Tüm bunlar şaka ve espri mahiyetinde, birbirimize takılmak bazında konumuz olabilir.

Sakın herhangi bir sportmenlik dışı harekete destek verdiğimiz algılanmasın.

Ama bir spor yöneticisi 20 bin kişilik bir statta maç boyunca sahaya bütün tribünlerden su paketlerinin yağdığı bir maçta rakip takımın iki taraftarı olduğunu ilan etmesini anlamlı bulup bu kadar tiye alma hakkımız vardır sanırım.

 
Toplam blog
: 130
: 2132
Kayıt tarihi
: 28.06.06
 
 

İnsanın kendini anlatması zor, gereksiz de! Yaptığı işlere bakmak yeter, ne gerek var fazla i..