Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '18

 
Kategori
Deneme
 

İki Kişi de Yalnızlıktır

İki Kişi de Yalnızlıktır
 

Yalnız bir yerde iki kişiyken yalnızlık duygusu hissettim; hatta onun yalnızlığıyla benim yalnızlığım birleşti, katmerli oldu.

Ya işte yalnız kalınca bir dostumuz, arkadaşımız, sevgilimiz olsun diyoruz ama bir kişi yalnızlığımızı gidermiyor.

Yalnızlıktan kurtulmak için üçüncü kişi şart.

Yanınızda olması gerekmiyor dağların arkasında olsun isterse; ama orada olduğunu bilin…

Bir kişiyle dost arkadaş olunur, sevişilir ama yaşayamazsınız… Bir kişi bazı şeyleri birlikte yapmak içindir, yaşamak için bir kişi yetmez; Mecnun’un Leyla’sı olsa yetmez…

Ben bir kişiyle kaç defa dağ başında ( kimsesiz, insanın olmadığı) yalnız kaldım ve o bir kişi yalnızlığımı gidermedi, ben de onun; ikimiz de uzak ufuklara bakarak bir canlı aradık. Allah’a inancımız olmasaydı (hani hiç değilse o var) iki kişi olmamıza rağmen yalnızlık korkusu sarardı içimizi.

Ben işte o zaman iki kişinin de yalnızlık olduğunu anladım. Her şeyi yapıyorduk ama yaşayamıyorduk.

Börtü böcekle çoğalmaya çalıştık, olmadı, onlar bizden değildi…

Bağırdığımızı duyacak, seslendiğini duyacağımız, bizim gibi insan olan, uzaklarda da olsa varlığını bildiğimiz…

Sakın ola ki iki kişiysek yalnız değiliz demeyin, yalnızsınız; yakınlarda, uzaklarda birilerinin yaşadığını bildiğiniz için bunu anlamıyorsunuz.

Kimsesiz bir köyde iki kişi bir süre yaşayın anlarsınız. Bir kişi bir kişinin yalnızlığını gidermez, yalnızlıktan kurtulmak için bir dünya gerekir.
 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..