Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '16

 
Kategori
Güncel
 

İki kişiye bir börek, ondan size ne gerek?

İki kişiye bir börek, ondan size ne gerek?
 

Görsel internetten alınmıştır.


Sayın Cumhurbaşkanı Erdoğan geçtiğimiz günlerde KADEM hizmet binası açılışında yapmış olduğu konuşmada;

“Kadının iş hayatındaki konumu onun anneliğini asla geriye atmamalıdır. Çalışıyorum diye annelikten imtina eden bir kadın aslında kadınlığını inkar ediyor demektir. Anneliği reddeden, evini çevirmekten imtina eden bir kadın iş hayatında ne kadar başarılı olursa olsun eksiktir, yarımdır”demiş.

Bunu duyunca eşime sordum:

Sevgili eşim, evliliğimizin üzerinden hayli uzun yıllar geçti. İkimiz de çalışıyorduk ve çok zor bir görevi birlikte ifa ediyorduk. İyiyi- kötüyü, güzeli-çirkini, mutluluğu-mutsuzluğu ve nice acıları paylaştık seninle. Tüm bu süreç içerisinde benim “yarım bir kadın” olduğum hiç aklına geldi mi?

Şöyle bir düşündü ve yüzüme baktı.

“Aaaa o nasıl söz! Yarım olan bendim, sen beni tamamladın”dedi.

Fazla uzatmadan, benim doğduğum yerlerde söylenen özlü bir sözle bitirmek istiyorum.

” İki kişiye bir börek, ondan size ne gerek…”

07 Haziran 2016

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..