Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

İki kitabımın yeni baskıları çıktı

İki kitabımın yeni baskıları çıktı
 

www.aliozdemir.net


1995 yılından beri kitaplar yazıyorum. Bugüne kadar 41 kitap çıkardım. Eserlerimin 5 tanesi çeşitli yayınevleri tarafından basılıyor.

Diğerlerini ise bin bir zorluklar içinde kendim bastırıp satmaya çalışıyorum.

KDV, stopaj, gelir vergisi, muhasebeci payı, depo kirası, nakliye, elektrik, su, internet, tanıtım, kağıt, mürekkep, personel giderleri nedeniyle hala kirada yaşıyorum. İnanmayacaksınız ama bir otomobilim bile yok.

Beden Dili - Etkili İletişim - Etkili Konuşma ve İngilizce Öğrenme Kılavuzu adlı iki kitabım Şubat 2013'te özel bir yayınevi tarafından basılmıştır.

Okurlarımın ilgisini bekliyorum. Kitaplarım internet üzerinden bir çok firma tarafından satılmaktadır.

www.aliozdemir.net

 
Toplam blog
: 288
: 1733
Kayıt tarihi
: 24.04.11
 
 

Eğitimci - Yazar - Yayıncı. 1968'de doğdu. Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesini bitird..