Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '12

 
Kategori
Haber
 

İki Lafın Beli

İki Lafın Beli
 

İki Lafın Beli - Radyo Programı


Bugün bir radyo programındaydım.

Radyo programlarını çok seviyorum.

Bugün de çok güzel zaman geçirdim. Çok keyifliydi, zamanın nasıl geçtiğini bilemedim.

Gazeteci, menejer ve basın danışmanı olarak camiada tanınan, sevilen isimlerden Atakan Metin’in:

“İki Lafın Beli” adlı radyo programının konuğuydum.

Bir saat süren yayında, öyle çok şeylerden söz ettik ki, zamanın nasıl geçtiğini anlayamadım.

Karşınızdaki insanla, iyi bir enerji ve iletişim kurduğunuz zaman her dakikasında çok keyif aldığınızda böyle hissediyorsunuz.

Atakan Metin, radyoculuğun yanı sıra; iyi bir evsahibiydi.

Bizi nezaketi ile saygısıyla, biraz önce de söz ettiğim gibi güzel enerjisi ile karşıladı ve program bitiminde sohbetin devamı için yemeğe davet etti.

Sanırım bir programlık sohbeti de orada yaptık.

Birikimi ve bilgisi olan kişilerle bir araya geldiğim zaman, vaktimin değerini daha iyi anlıyorum.

Keyifli zaman ve kaliteli zaman geçirmek bana enerji veriyor. Evime geldiğim zaman yorgun olmaktan daha ziyade kendimi daha dinç hissediyorum.

Hergün yeni birileri ile tanışabilir insan.

Hayatınıza güzellikler katabileceğinize inandığınız insanlarla dostuluğunuzun devamını istiyorsunuz.

 

Yeni, güzel dostlar edinmeniz dileğiyle…

 

Nazan Şara Şatana

 

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002892442552

https://twitter.com/#!/nazansarasatana

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....