Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

İki Önerim Var Devletimize

Bugünlerde

Kötü günler yaşıyoruz ya

Durduk yerde

Can kayıplarımız oluyor ya

Vatan evlatlarımızı

Şehitlikle toprağa veriyoruz ya

Bu durumlar

Beni çok üzüyor canlarım

Çok

Çok

Hem de o kadar çok ki anlatamam

O şehit evlatlar benim de evlatlarım

Tamam

Şehitlik kutsal bir ödül insanımıza

Gelin

Bir de kendi başınıza geldiğini düşünün

Bu şehitlik olgusunu

Görün bakalım

Ne hallerde göreceksiniz kendinizi

Evlattan ayrılmanın acısı

Şehitlik ödülüyle dinmiyor canlarım

Dinmiyor

Dinmiyor

Dinmiyor işte

Ben bir şehit torunuyum

Dedem Halil Onbaşı

1.Dünya savaşı şehitlerinden

Onunla ne kadar övünsem az geliyor bana

İnanın buna inanın canlarım

Allah o ve tüm şehitlerimize

Bol bol rahmetlerde bulunsun

Ben böyleyim de

Bir de babasının ardından 2 yaşında kalan

Rahmetli babamı hatırlıyorum

Babasız büyümenin tüm acısını çekmiş olup

Baba hasretinin acısında da yanıp tutuşmuştur

Zavallı babacığım

Yani diyorum ki canlarım

Devlet yani bizim devletimiz Türk Devleti

Şu son günlerde geldiğimiz durumu

İki şekilde değerlendirsin

Birincisi

Ülkenin saygın bilim insanlarıyla

Ve

Saygın önde gelen iş İnsanlarıyla

El altından

Oturup konuşsun

Durumu onlar nasıl değerlendiriyorlar

Bir görsün

Çözüm önerileri nelerdir

Onları öğrensin

Doğru yolda mı değil mi görsün

Doğru yolda değilse

Düzeltme yapsın öyle yürüsün

Devlet şunu iyi bilecek

Saygın insanlar

Asla ve asla yanlışa dönüp bakmazlar

Onlar

Sadece ve sadece doğruyu değerlendirirler

Doğru bu derler

Ben onun için bunu öneriyorum

İkinci önerimse canlarım

Bugün için

Devletimizi yönetenler

Devletin bu konudaki yanlışlarını saptasınlar

Bunları

Açıkça Devletimizin üst kademesine bildirsinler

Doğruları güzel güzel anlatsınlar

Devleti yönetmek canlarım

Doğru güzel yararlı davranışlarla gerçekleşir

Bunun dışında

Ben bilirim mantığına asla girmemek lazım

Devlet yöneticisi bu konuda dikkatli olmalı

Gördüğüm kadarıyla

Bugünün sıkıntı yaratan nedeni

Ben bilirim mantığının

Egemen olmasından kaynaklanıyor

Yani canlarım

İkinci önerimin özü

Devlet

Sorgulayacak kendini bir güzel

Yanlışlarını

Çok dürüst şekilde belirleyecek

Onları doğrularıyla düzeltecek

Yoluna öyle devam edecek

Görecek ki o zaman

Her şey dört dörtlük olmuş öyle yürüyor

İşte ben bunu istiyorum

Devlet kendini gözden geçirecek

El eli değmeyecek eline yani

İşleri düzgün işler hale getirecek

Benden bu kadar

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..