Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '18

 
Kategori
Şiir
 

İki Şiir

İki Şiir
 

Gökkuşağında, gün batımında


Şiir klasörümü geçen hafta açmıştım.
İki şiir de bu haftaya:


Günışırken Ayazında

Bütün demli çaylarda seni anıyorum..

Günışırken ayazı
Üşüyen parmaklarım arasında
Deli, dolu ve demli çay bardağını
Eritircesine seni düşünüyorum

Dört günlük Adiloş Bebe'nin
İlk sütünü emmesi gibi
Bir inci tanesi kadar
Yağmur damlası yeterdi bana

Boylu boyunca uzanmış
Karlı dağlar gölge etmeyin
Düşlere tok gerçeğe aç
Çorak toprak suyu sorarcasına
Seni düşünüyorum

Samsun; 1985
***

Onları Yaşadı

Direncinin biteceği yerde vardı
An an, gün gün
         Yine direndi

Düşüncenin biteceği yerde vardı
Hiç çıkmadı usundan
Yaprak güneşe döner gibi
         Yine düşündü
         Onu düşündü

Hayatın biteceği yerde vardı
Alacakaranlıklarda, kitap sayfalarında
Aydınlık mavilerde, insanca sevilerde
Gökkuşağında, gün batımında
         Yine yaşadı
         Onu yaşadı
         Onları yaşadı

Ankara; 1984

 

 
Toplam blog
: 92
: 521
Kayıt tarihi
: 01.01.11
 
 

Milliyet Bloga taşınmam kolay olmadı.. Varlığını aşağı yukarı başlangıcından beri bildiğim bu dev..