Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '16

 
Kategori
Magazin
 

İki yakışıklı aynı dizide: Çağatay Ulusoy -Aras Bulut İyemli

İki yakışıklı aynı dizide: Çağatay Ulusoy -Aras Bulut İyemli
 

Bulut Aras İynemli, Çağatay Ulusoy


Gözünüz aydın kızlar!

Bu iki yakışıklıyı aynı dizide izleme şansına ereceğiz yeni sezonda. Genç kuşağın en iyi oyuncularından bence ikisi de. Benim açımdan Bulut Aras bir tık yukarıda. En son Maral'da izlemiştim ve çok beğenmiştim. Tabi Çağatay'ın Med-Cezir Dizisi de favorilerim arasındaydı. Hep güzel işlerde oldular. Umarım bu yeni dizi de en az onlar gibi iyi olur. 

Dizide birbirini bulmaya çalışan iki kardeşi canlandıracaklarmış. İsmi daha netleşmemiş dizinin. Ancak yönetmeni belliymiş; Uluç Bayraktar.

Şu anda en merak ettiğim partnerleri kim olacak? Bakıyorum da yaz dizisi tufanında tüm güzel dizi oyuncusu kızlar. Her gece yeni bir dizide boy gösteriyorlar. Korkarım partner bulamayacaklar :) Aslında Farah Zeynep Abdullah Kurt Seyit ve Şura'nın gazabına uğradı. Dizi beğenilmedi kısa sürede kaldırıldı yayından. Onun oyunculuğunu çok seviyorum. Bence bu dizinin cast'ında yer almalı. 

O zaman diziyi dört gözle bekliyoruz!!

 

 

 

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..