Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

İki yüzlü sevdalım

Bakıyorum vapur'dan İstanbul 'a
Bakıyorum ve hatırlamaya çalışıyorum...
Acaba bu mu?
Bu mu Tanrım bana anlattıkları
Özenerek yarattığın şehir?

Gözbebeğin, şairin incisi
ve kimilerinin sevgilisi, sevdalısı
Bu soğuk taş yığını mı?
Yoksa anlattıkları bir masal adası mı?

Anlatılan insan başka
Suratlar asık,
Kümeleşmiş göreve hazır robotlar gibi
Nerede tanrım bana anlatılan yüzler...

Yumuyorum gözlerimi bir daha
Bir daha bakıyorum
Çok farklı duygularım
Bu defa farkı bir masalın
As kahramanıyım

Bu mu Tanrım bana anlattıkları şehir
Ne farklı görünüyor bu sefer
O soğuk taş yığınları gitmiş
O asık suratlı insanlar gitmiş
Yedi tepesinden ayrı güzellikler
Bir yanım Osmanlı Bir yanım Bizans

Övememişler anlatamamışlar diyorum bu defa
Ne denizin ortasında bir incisi
İnciye paha biçiyorlar
Ben ise paha biçemiyorum sana
İki yüzlü sevdalım şehir...


Uğur bilsel

 
Toplam blog
: 10
: 434
Kayıt tarihi
: 14.11.07
 
 

İstanbul Üniversitesi Hititoloji Bölümü öğrencisiyim. Geleceğe dair parlak planlarım var. Şu an amat..