Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '08

 
Kategori
Deneme
 

İkinci bahar

İkinci bahar
 

İstanbul bahara adım adım yaklaşırken, ben hala kışta kalmış hava modundayım. İçimde tarif edemediğim bir acı, yanlızlık ve boşluk... Bu saydığım şeyler kalbimi kaplamış üzerine yağmurlu havalarda siyah sis bulutuyla kapanmış beklemekte. Sizin anlayacağız düşen cemrelerden ben henüz daha nasibimi alamadım bile...

İşin kötü tarafı, bu sadece kalpte kalsa iyi yavaş yavaş tüm benliğimi kapsamakta...

Hani o baharın insanlara getirtiği derin aşk kokularından, sevda rüzgarlarıyla benliğimizi okşayan kıpırtılardan bende hala eser yok. Bu da bana dokunuyor ya yaşadığım kaybedişlerin bir sonucu mu yoksa artık yaşlanıyo rmuyum ne bunu bende bilemiyorum. Ama bu ruh haliyle yaşlanmayı kabul ediyorum artık. Kaybediliş bundan çok daha acı...

Tek istediğim baharın gelişiyle birlikte eski neşeme tüm kaybedişlerime aldırmadan, kaybedilişlerimle geçen zamana da, tüm sıcaklığıyla sıcaklığımı birleştirerek ölü toprağı üzerimden atarak bir merhaba demek istiyorum BAHAR'a... Her doğan gün yeni bir UMUT insan hayatında diyerek...

Belki de bu bende ki ruh hali ayrılıkların hepsini birden arkaya arkaya tadıp olayların içinden sıyrılamamak olsa gerek diye düşünüyorum. Çünkü düşmeyi sanırım kabul edemiyorum.

Artık gün ışığının odama dolmasını istiyorum. Bacaklarıma kuvvet vererekten gelmiş ve gelecek olan çağrılara tereddütsüz koşabilmek için... Biraz his, biraz merhamet, biraz da sabır ama alabildiğince gür olmalı ki bol bol sarfetmeliyim kendimle sevdiklerime....

Aslında belki de bu kabullenmeyişe derinden bir isyanda denilebilir buna... Oysa ki hepimiz bu devrelerden geçiyoruz hayatımızın bir zamanında...

"Acımak sevgi değildir, üstünlüğün kabulüdür. Hoşgörü sevgi değildir, istenmediğine katlanmaktır. Bağımlılık sevgi değildir, gereksinimlerin karşılanmasıdır. Sevgi, değer vermesini bilmektir. Sevgi, yaşama hakkını kabul etmektir. Sevgi, var olmaktan kıvanç duymaktır. Sevgi, birlikte olmaktan sevinç duymaktır. Sevgi, eşitliğin duyumsanmasıdır. Sevgi, bütün yapay ayırımların hayattan çıkarılmasıdır. Sevgi, bilinçtir.Sevgi, İNSAN olmaktır."

Diyerek alınan bu yazının ardından gene de şükrediyorum ki bunları bütün olumsuzluklara rağmen yaşayabilecek bir yüreğim var... Hoş geldin artık gönlüme BAHAR...

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..