Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İkinci Dünya Savaşı'nda Türkiye'ye göçen dayımın çocuklarını arıyorum

İkinci Dünya Savaşı'nda Türkiye'ye göçen dayımın çocuklarını arıyorum
 

sizi arıyorum her yerde


İkinci Dünya Savaşı'nda Türkiye Hitler Almanyası ile müttefik olduğu için Hitler Sovyetler Birliği ile savaşta rehin düşen Türk asıllı askerleri Türkiye'ye veriyordu.

Dayım Resul Tağıyev Ali oğlu 1976 senesinde vefat etmiş. Onun askerlik arkadaşı Azerbaycan'a dayımın doğduğu Gedebey iline gelmiş ve onun Türkiye'de evlenerek üç çocuk sahibi olduğunu söylemiştir.

Şimdi dayımın üç çocuğu olduğunu biliyorum. İstanbul'da Garipler Mahallesi'ne yerleşen dayımın evlatları artık evlenmiş, çoluk-çocuk sahibi olmalı.

Bana onları bulmam için yardım eden olursa çok mutlu olurum.

Sevgilerimle.

Sizi arıyorum...

 
Toplam blog
: 51
: 820
Kayıt tarihi
: 18.02.08
 
 

1978 doğumluyum. Bakü'de doğdum. Ben Kayseri'de yaşayan Azerbaycanlıyım. Kayseri'de yaşıyorum. Be..