Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İkinci kadınların arsızlığı

İkinci kadınların arsızlığı
 

Gizli Bahçe Kaldı mı?...


Uzunca süredir izliyorum, özel olarak değil ama rastladığım yerde kalıyorum, onu dinliyorum… Sanki kadını takip ediyorum.

Uzun saçlı, güzel dişli, aydınlık ağızlı kadını...

Bu aralar bütün Tv kanallarında çok sık çıkıyor. Yeni kitabı var... Aşkının gizli bahçesini anlatmış. Tam olarak ne anlatmış, nasıl anlatmış bilmem... Sadece kendi anlattıklarını biliyorum. Bunu ve daha önceki kitaplarını okumadım. Sıramı gelmedi bilmem ama özel olarak bir tavır ya da bir önyargı, yani karar verilmiş bir durum yok. Sonuç olarak okumadım…

Neyse hanımefendi eşi ile nasıl tanıştığını, aşklarının nasıl başladığını ve aşkının kocamanlığını anlatıp duruyor... Adam o tarihlerde evli, karısı var ve bu aşk nedeniyle karısını boşuyor...

Olabilir....

Adamın o tarihlerde evli olması, bu kadına çok aşık olması, bu aşk nedeniyle boşanması, kadının bu adama çok aşık olması, aşkın karşılıksız kalmaması, dillere destan olması, uzunca yıllar sürmesi... Her şeyi anlarım... Kitapta ilk sevişmelerini, birbirlerine nasıl dokunduklarını hepsini yazmış, kendisi söyledi vallahi… Hatta çocuklarına “Rahatsız olur musunuz? diye sormuş onlar da “Olmayız, yaz annemmmm”!!! demişler.

Herşeyi güler yüzle ve çok tatlı anlatıyor...

Ya adamın ilk karısı ne yapıyor?

Tamamlayamadığı, eksik kalan ve başka bir kadın tarafından bitmek zorunda kalan evliliği için ne düşünür?

Sanki yokmuş gibi, ya da hiç olmamış gibi, ne hisseder acaba? Duyguları ne alemde?

Yıllar geçmiş ama olsun eksik kalmış...

İkinci kadın herkese, her zaman anlatıyor eski kocasını... Nasıl dokunmuşlar, nasıl öpüşmüşler, koca mutlu bir ömür nasıl geçmiş...

Dinle bakalım kadın... Sen de bil bakalım...

Ben de kadınım, elinden alınma nasıldır bilirim, yok farz edilme ne demektir iyi bilirim...

Bir anda omuzların nasıl çöker, nasıl da ezik olursun bilirim.

Bir yanın hep eksik kalır.

Adamın ezeli hiç yokmuş sende, o ezel içinde hiç yaşamamışsın gibi olur... Olur da adamın ebediyetini ikinci kadından dinlersin... Bu nasıl olur?

İkinci kadın öyle anlatır ki, sevdiğin adam için o kadına nerdeyse minnet edecek hale gelirsin... Allah razı olsun ondan...

Başkası elinden alınca tamamlanamaz bitişler ve tükenişler... O ilişkiyi bir türlü tüketemezsiniz... Tuhaf bir acısı vardır, her gün sızlar...

Bitişlerin tamamlanması lazım, unutmak lazım...

Birdenbire Pamir’in karısı oldum sanki...

Nermin’e çok kırıldım...

Aşkın arsızlığı da enteresan oluyor vesselam....

 
Toplam blog
: 5
: 1133
Kayıt tarihi
: 22.10.09
 
 

Bonbon Funda Ntv/ N 101 radyoda sabahları 07/ 10.00 arası Cem Ceminay’la beraber canlı olarak yayın ..