Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İkinci tadım:)

Pazar Sendromu...

Genel çalışan psikolojisine tezat olarak Pazartesi Sendromundan öte bende bir Pazar Sendromu mevcut (Düşman başına).

Bahsedecek olursak:

Sabah çamaşır faslı.
Ütülenmesi gereken gömlekler ( Tek yaşıyorsanız büyük yük)
Pazar aksamı banyosu - traşı... (Evet Pazar gecesi traş oluyorum)
Sabah çok uyumak gece uyku gelmemesi... ( ki bence Pazartesi Sendromunun ana sebebi)
Haftanın hiç bitmeyecek gibi gelmesi psikolojisi.
Bu maddeler bir araya geldiğinde bu abuk sendrom bende hasıl oluyor. Düşman başına çekilecek dert değil:)

Bir pazar gecesi rutinden çıkıp bu blogu yazmak istedim. Böyle böyle daha nitelikli bloglara geçiş yapacağım muhtemel.

Asya Heyecanı...

İçim kıpır kıpır ( Çok belli etmiyorum ama olgun gibi görünüyorum) Hayatımın en önemli tecrübesine sadece 6 gün kaldı. Asya'ya gidiyorum (Muhtemel hayatımda ilk ve tek olacak) Tayland'da 1 haftalık bir tatile. Farklı ve beklenmedik gelişmelerle oralara yolum düştü. Bu tatilin dönüşte güzel bir blogu olacak inanıyorum. 1 hafta Phuket Bangkok derken dünya turizm cennetlerinden ufak bir tadıp geleceğiz. İzleyeniniz mutlaka vardır Leonardo Di Caprin'nun oynadığı "The Beach" filmini... O plajın orada olduğunu duyduğumdan beri yerimde duramıyorum:) Hani izlerken "ya kardeşim nereler buralar yaaaa" der ya insan. Tam oraya bir planım var (Dua ediyorum ki suya düşmesin)

Ha bu arada...

Bilmiyorum farkında mıyız? Bu ülkede anayasa değişiyor...herhangi bir mütabakata varılmadan. Hiçbir Sivil Toplum Örgütünün baroların üniversitelerin görüşü alınmadan. Sadece meclis coğunluğu ile... Anayasa değişiyor. İnceleme fırsatı bulursanız. (Tabi herhangi bir içerik bulabilirseniz TV ya da Gazetelerde:) ) en azından farkındalık adına olumlu olacak.

Bazen inanmıyorum. Bu ülkede neler oluyor sadece oturup bakıyoruz. Bakıyoruz sadece. Bunu sıradan bir eleştiri yapmak için söylemiyorum.Gerçekten inanamıyorum. Bakıyoruz, tepkisiz sevinmeden üzülmeden sadece bakıyoruz gözüne ışık tutulmuş tavşan misali. Şehit haberleri üzmüyor Bihterin ölümüne üzüldüğümüz kadar. Yasalar değişiyor birileri içeri girip çıkıyor dava diyorlar ortada suç yok suç olanı da davasız bırakıyorlar... Sadece bakıyoruz tavşan misali. >62

Amatör blogcudan iyi geceler...

Burak

 
Toplam blog
: 9
: 327
Kayıt tarihi
: 16.06.10
 
 

Günlük, sportif, sade, kot üstüne t-shirt, makarna üzeri yoğurt tadında, yormadan sıkmadan hasbih..