Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '07

 
Kategori
Eğitim
 

İkinci üniversite için kayıt günleri

İkinci üniversite için kayıt günleri
 

Sınavsız İkinci Üniversite

30 Ekim 2007 ile 16 Kasım 2007 tarihleri arasında ÖSS’ye girmiş olma şartı aranmaksızın Anadolu Üniversitesi bünyesindeki birçok bölüme kayıt yaptırılabiliyor.

Bunun için aranan şartsa herhangi bir üniversiteden mezun olmak veya herhangi bir üniversitede okuyor olmak.

İkinci Üniversite diye adlandırılan bu sistem ülkemizde pek iyi tanınmamakta. Herhangi bir üniversitede lisans eğitimi almakta olan bir öğrenci aynı anda Anadolu Üniversitesi AÖF bünyesinde bulunan, kendi alanı dışındaki bir bölümde de okuyabilir. Böylece tüm derslerini verdiği takdirde iki fakülte mezunu olabilir.

Üniversiteden ister yıllar önce ister daha yeni mezun olmuş olun. Bu sistem size de açık. Belirtilen tarihler arasında üniversite mezunları da kayıt yaptırıp İkinci Üniversite sisteminden faydalanabilir.

Ne yalan söyleyeyim keşke üniversitedeyken biri beni İkinci Üniversite’ye teşvik etseydi. Fakülte bitince sanırım biraz daha zor oluyor yenisine başlamak; ama bu yıl kesinlikle bir bölüme kayıt yaptıracağım.

www.aofkayit.anadolu.edu.tr

Lisans Programları (4 yıllık)

İşletme Fakültesi İşletme Bölümü (açıköğretim)
İktisat Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümü (açıköğretim)
İktisat Fakültesi Maliye Bölümü (açıköğretim)
İktisat Fakültesi İktisat Bölümü (açıköğretim)
İktisat Fakültesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü (açıköğretim)
Önlisans Programları (2 yıllık)

Açıköğretim Fakültesi Sosyal Bilimler Programı
Açıköğretim Fakültesi Ev İdaresi Programı
Açıköğretim Fakültesi Halkla İlişkiler Programı
Açıköğretim Fakültesi Yerel Yönetimler Programı
Açıköğretim Fakültesi Dış Ticaret Programı
Açıköğretim Fakültesi Muhasebe Programı
Açıköğretim Fakültesi Bankacılık ve Sigortacılık Programı
Açıköğretim Fakültesi İlahiyat Programı
Açıköğretim Fakültesi Tarım Programı
Açıköğretim Fakültesi Turizm ve Otel İşletmeciliği Programı
Açıköğretim Fakültesi Büro Yönetimi ve Sekreterlik Programı
Açıköğretim Fakültesi Laborant ve Veteriner Sağlık Programı
Açıköğretim Fakültesi Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi Programı
Açıköğretim Fakültesi Sağlık Kurumları İşletmeciliği Programı

 
Toplam blog
: 11
: 2355
Kayıt tarihi
: 02.09.07
 
 

Özgür Ayhan Özkaynak, eğitimci olarak birçok faaliyette bulunmuştur. TED Mersin Koleji ve İDV Öze..