Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

ikincil depresif

Yarınımı terk ettim

Geldim.

Bilmem kaçıncı sevişmelerin

Sonundayım

Can çekişirken duygularım.

Kadının elleri sıcaktı

Yeni okşamıştı saçlarını şeytanın

Elleri kandı

Ayak izlerinden belliydi

Doyumsuzluğu

Ve hala gözleriyle sevişiyordu.

Gözleri candı.

Ben,

Bütün soysuzluğuna rağmen

Seviyordum insanı,

Günahı seviyordum.

İçimden geçiyordu

Cehennemin ırmakları

Gölgesinde yanıyordum cennetin.

Bütün ağaçlar bendim

Dalları ben

Çiçeğe durmuştum

Cehennemin orta yerinde.

Tanrı yeni kovmuştu

İnsanı cennetinden…

 
Toplam blog
: 24
: 407
Kayıt tarihi
: 13.03.08
 
 

1959 Şanlıurfa doğumluyum. Beden eğitimi öğretmeniyim. Çocuk yaştan bu yana spor, resim ve şiirle uğ..