Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

23 Eylül '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İkisini de idare ederim.. Enteresan Evlilikler(3)

İkisini de idare ederim.. Enteresan Evlilikler(3)
 

Milliyet


Allah aşkına Aysel'ciğim, namus namus nereye kadar? Kaçıncı çağda, kaçıncı yaştayız şekerim..

Doğrusu bundan böyle daha rahat hareket etmek istiyorum! Üzerimde yılların baskısı var. Bir an önce atmak istiyorum!

Kısasa kısas. Madem ki kocam olacak o hıyar beni aldatıyor oda aldatılmayı bal gibi hak ediyor.

Bundan böyle uzak gibi gözüken hayallerimi daha berilerime çekmeliyim.. Bende kendimi diğer erkeklere beğendirmeliyim..

- Böyle aptal aptal konuşma kız Şaziment ''Midyata pirince giderken evdeki bulgurdan olmayasın'' Görmüyor musun bütün kadınların kocan da Süleyman da gözü var.. Zaten ülkemiz erkeğinin ve kadınının adı çıkmış malum. Başkasınla olacaksında ne olacak? Vallahi yazık edeceksiniz bu evliliğe.

- Kusura bakma canım.. Evlenince kalplere kilit mi vuruluyormuş? Seversem severim bu kimseye ilgilendirmez. Hem belki ikinci kez kocaya varmış olurum kız fena mı?

- Ayy ayy ayy komik olma ayol.. Birinciyi başardınız, ikinciyi koparacaksınız öyle mi? Bence evli çiftler mümkünse kimseye aşık olmamalılar.. O kadar..

- Öyle deme! Evliyken sever de eğer evlenemezsem sevmeye yine devam ederim..
- Sende bu kazan gibi yürek olursa sen de kocan da daha çok eskitirsiniz birbirinizi anacım..

- İyi dinle tatlım. Evli kişiler bir nevi bu işlerde uzmanlaşmış kişiler olmuyorlar mı? Atalarımızın sözüyle bu konuyu pekiştirelim. Ne demişler ''karda yürü ama izini belli etme'' nasıl söz ama? Eğer birini seversem onu da ikinci kocam yapardım. Yani Süleyman'a kuma getirirdim..

- Tü tü tü Allah göstermesin.. Sen aklını yemişsin Şaziment'çiğim, Ben değil böyle ikinci herifi düşünmek, Sami'den başkasını gözüm görecekse kör olayım inşallah..

- Tamam tamam şaka yaptım. Böyle bir durumda ne yapardım biliyor musun?
- Doğru bir şey yapacağını hiç aklım kesmiyor ama hadi söyle..

- Derhal boşanırdım. Baktım hemen boşanamadım, yavaş, yavaş boşanırdım.. Kimseye, Süleyman'a dahi hissettirmezdim boşanacağımızı.. Baktım ki oda olmuyor.. Amaaan sen de derdim. Ve ikisini de idare ederdim....


Sabiha Rana


Enteresan Evlilikler(1) Evli bir erkeği seviyorum! http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=133739

Enteresan Evlilikler(2) Aktif misin pasif misin Süleyman? http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=133809

İkisinide idare ederim.. Enteresan Evlilikler(3) http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=133884

Enteresan ilişkiler ve enteresan evlilikler (4) http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=133937

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..