Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

15 Mart '11

 
Kategori
Güncel
 

İklim Bayraktar - Cinsel Taciz - Ruh Sağlığı - Anlaşılmayan Psikolojisi!!

İklim Bayraktar - Cinsel Taciz - Ruh Sağlığı - Anlaşılmayan Psikolojisi!!
 

İklim Bayraktar - Cinsel Taciz - Ruh Sağlığı - Anlaşılmayan Psikolojisi!!


Bundan bir iki gün önceydi, Odatv'nin bir yetkilisi, İklim Bayraktar'la ilgili açıklamasında; ''anlaşılmayan psikoloji'' hastalığına tutulmuş o yüzden uçmuş'' tabirini kullanmıştı..

Hatırlarsanız, İklim Bayraktar uçtu, uçtu, gitti CHP'ye kondu!... adlı blogum da; ''Sayın Nevzat Tarhan Hocama bu hastalığı soracağım, bakalım neymiş'' demiştim!

Aynen dediğim gibi yaptım ve doğru hocama gidip, ''anlaşılmayan psikoloji'' nedir diye sordum!

Sağolsun herzaman ki gibi, beni kırmadılar ve ''İklim Bayraktar'la ilgili, Haber Türk'e yapmış olduğu açıklamayı, olduğu gibi, banada aktardılar..

İklim Bayraktar ve Ruh Sağlığı:

Prof. Dr. Nevzat Tarhan; "Tacizden söz ederken yüzünde acı yok, mahcubiyet yok. Yemek tarifi gibi anlatıyor. İnandırıcı değil" dedi.

"İnandırıcılığı düşük düzeyde"

''Açıklamalarını dinledim. İklim Hanım'ın açıklamalarında çelişkiler var. Güven vermiyor. Kendi içinde tutarlı olmayan bir izlenim yarattı. Gazeteci olarak bir görüşme yapıyor, ses kaydı yok. Kayıt yapmaması soru işareti. Yaptığı çok ciddi bir iddia. Ya işin ciddiyetinin farkında değil ya da kahraman olma, ünlü olma isteği içinde. İlk defa tanıştıkları insanlara ismiyle hitap ediyor. İklim Hanım'ın yeni tanıştığı bir insana hem ismiyle hitap etmesi ilişki kurmada sınır tanımadığı, mesafe koyamadığı izlenimini veriyor. Kendisine yapıldığını iddia ettiği tacizden söz ederken yüzünde acı yok, öfke yok, mahcubiyet yok. Yemek tarifi anlatır gibi anlatıyor"

Sayın Nevzat Tarhan'ın açıklamalarını okuduk..

Durum budur efendim.

Başka yorum yok!

Saygıdeğer Hocama, mesleki bilgilerini bizlerle paylaştığı için teşekkür ederiz..


Ben Sabiha Rana ''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..