Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

İklimsiz yürekler kadar suskundu heceler.

İklimsiz yürekler kadar suskundu heceler.
 

 

Meşk bezeli mısralar hayal ettim gecede.
İklimsiz yürekler kadar suskundu heceler.
Lâpa lâpa sen yağıyordu sanki gönlüme,
Gözlerine vurgundu hüzne aşık kelimeler.

Ne buruk hislerin umut goncasıydın oysa.
Meltemler senin, deli fırtınalar benim olsa.
Mahzun karasında anın, ruhun cânı sarsa,
Dileğim var Râb'den, ah kalbin bana atsa.

Fütûrsuz dimâğların yoksul kisveli eseri.
Ben ki yorgun baharların eylenmiş neferi.
Ne gökler aştım ıssız, çiye meftûn seheri,
Sarmaş dolaş maviyle, elem grinin kaderi.

aks

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..