Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '08

 
Kategori
Türkiye Ekonomisi
 

İkna kabiliyeti

Ben ekonomi okudum. Türkiye'de, Gazetelerin, Tv'lerin ekonomi haberlerine bakıyorum. Hiç benim öğrendiğim, yaşadığım ekonomik verilerle uzaktan yakından ilgili değiller. Ekonomi yorumcuları, belki Global anlamda söylüyorlar. Ancak, önce Türkiye gerçeklerine bakacaksın, üretim ne kadar, halkın Milli Gelirden aldığı pay ne kadar, herşey göründüğü veya yansıtıldığı gibi olmadığını gördükleri halde takiye yapmaya devam ediyorlar. Bir ülkenin Milli Geliri bir gecede, hasaplama değişti diyerek, %25-30 artabilirmi? Hangi Çağdaş ülkede olmuştur. Her ülkenin koşulları farklı olmasına rağmen, her şeyi iyi göstermek, ekonomi yazarları ve yorumcularına ne getiriyor acaba? Ayşe Teyzeler, Mehmet Amcalar, bu yorum ve yazılardan bir kazanç elde ediyorlarmı acaba? Üretim, üretim, üretim... Hiç durmadan üretim ve pazarlama. Ama her dalda, hem sanayi, hem tarım, hem hizmet, hem mali, ülkenin kurum ve kuruluşlarını yabancı sermayedarlara ve spakülatörlere satarak değil!...

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..