Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '12

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

İkon olmak kolay mı halbuki?

Zevk sahibi olmanın Allah vergisi bir yetenek olmasına inandığım gibi, sonradan da zevkli olunabileceğini düşünüyorum. Stil sahibi olmanın ise tamamen bir kazanım olduğuna eminim! Stilini sonradan ediniyor insan. Gördükçe, okudukça, geliştikçe kendine bir tarz belirliyor. Yaşanılan çevrenin etkisi de önemli, maddi olanaklar da.. Fakat ücra bir ilçede, olanakları kısıtlı bir ailenin kızı olmasına rağmen kendine has çizgisi olan insanlar da görüyorum kimi zaman. İncelikli bir ruhu varsa insanın, ve bir de duruşu; giyiminden kokusuna kadar imzasını atabiliyor geçtiği yerlere. Bu yüzden aşığım zevkli insanlara. Estetik kaygısı olan, bakımlı ve akıllı insanlara hayranım. Bu çizgide kalmak için çaba sarfetmeden, kendiliğinden stil sahibi olan insanları idol belliyorum.

Marilyn Monroe'nun gülüşünden, Coco Chanel'in siyahı taşıyan asaletine...

Madonna'nın asiliğinden, Kate Moss'un çarpıcı dağınıklığına...

Victoria Beckham'ın özgüveninden, Sienna Miller'ın harmonisine...

Ajda Pekkan'ın coşkusundan, Hülya Avşar'ın zekasına kadar uzayan bir stilden söz ediyorum.

Bunu başarabilmiş birinin blogunu keşfettim ve deliye döndüm keyiften: Olivia Palermo'nun blogu! Herkesin moda gurusu kesildiği bugünlerde herkesin blog yazarı olmaya çalıştığı bloglardan değil bu:)

Dünyaya arkamızdan bir iz bırakmak niyetindeysek ve sırf bu yüzden ürüyorsak, sırf bu yüzden stil de edinebiliriz. Olivia Palermo her konuda dikkat çekicidir diyor ve linki paylaşıyorum: http://www.oliviapalermo.com/

 

Güzel günler!

 
Toplam blog
: 5
: 751
Kayıt tarihi
: 25.06.12
 
 

Bir yaz günü dünyaya gelmiş ve sadece gözünü açtığı topraklarda yetişebilen çiçeğin ismini almışt..