Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '15

 
Kategori
Şiir
 

İksir reçete ve sır

İksir reçete ve sır
 

Ne tababet okudum, ne de tıbbı

Gaipten, aşikâr, hem de aleni,

Gittim de aldım ben bu ilmi.

İşte, size ölümsüzlük iksiri.

*

Yoksulumun,

Çağlardan beri,

Alternatifsiz yiyeceği;

Beş diş sarımsak,

Bir baş soğan,

Üç beş zeytin çekirdeği.

*

Siz de uygularsanız bu reçeteyi,

Yaşarsınız sonsuza dek.

*

Bir de dip notu;

Ölü, ölmez zaten.

İşte budur, fukaranın sırrı.

*

NOT: Yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu, yazının içeriği yazarına aittir. İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..