Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

14 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

İksir

İksir
 

Bir selam ya da haber, beklemedim
Kalbine girmek istemedim
Dersem yalan olur

Bu aşk ne seni bulur nede beni
Ben bahtsız ya sen
Diyen yürek sesini duyuyorum
Seninle bir ömür diye başlayan
Zamanla yürek haşlayan
Ne yürek sesi, nede aşk iksiri

Hayatın gerçeği
Aldandım mı? Aldatıl mı?
Aldandım, aldatıldım
Öğrendim yıkıldım
Neden yıkılayım
Bende aldatayım

Diye başlar
Sönen ışıkların peşinden
Bir seraba koşar gibi
Ne yürek sesi, nede aşk iksiri
Bu bir nefis eseri
Ha o gül ha bu gül sonuçta
Koklayan insan, koklanan insan
Ah birde sevgiye inansan
Dersem yalan olur
Nefsim nefsi hakim olur
Hastasıyım doktorum olur
Sonunda olan olur
Su yolunu bulur.

Cebirin Defteri 14. Temmuz.2013 ; Kütahya

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..