Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '20

 
Kategori
Şiir
 

İksir

ViCdan;

Besin kaynağı huzurun,

En içten.

Pınarı, gözesi, göz bebeği.

 

Coşkun coşkun çağlayan,

Sessiz sedasız,

Çeker içine beni,

Hıçkırık..

Ağlarım,

Duyar sesimi,

Yalnız, masum çığlık.

 

Kalbin ağlaması nedir bilir misin?

Bir köz var,

Hiç sönmezcesine,

Alevli kimi zaman.

Hayır, göz yaşları demeyeceğim,

Bu kadar sığ değil zirâ..

Volkan patlaması, en yakın tanımı.

Ruhum kaynıyor lan!

Yüreğim, fokur fokur..

Acıtmıyor, ama canımı,

Acımıyorum, kendime.

Düşünüyorum, niye?

Kâlbim yangın yeri,

İç huzurum zirvede.

Anımsıyorum,

Hesap ekstresi gibi

Sıralanıyor, kalem kalem

Günâh, sevâb listem.

Kalan, bâkiyem,

Ve ben,

Bir Bâki'yem..

İçmişim, iksirinden

Doğacağım, bugün, yarın,

Hiç

Eksilmeden..

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..