Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '18

 
Kategori
Siyaset
 

İktidar Değişse Bile Sorunların Çözülemeyeceğini Bilmek Umutsuz Ama Gerçekçi Bir Yaklaşım

İktidar Değişse Bile Sorunların Çözülemeyeceğini Bilmek Umutsuz Ama Gerçekçi Bir Yaklaşım
 

Olması gereken psikolojimiz bu, başka türlüsü kendimizi aldatmak olur.

Ama insanlarda gördüğümüz bu değil, demek ki aldanmaktan bıkmamışlar…

Ya da ümitli olmak istiyorlar, ne yapsınlar!

Belki bu sefer böyle olmayacağını düşünenler de vardır… Doğrusu iktidar değişikliğinin yeni bir başlangıç olabileceğini ben de düşünüyorum.

Ama nedense olmuyor işte…

Bunu ancak şöyle açıklayabiliyorum: Gerçek anlamda bir iktidar değişikliği olmuyor, Ali gidiyor Veli geliyor.

Yani diyelim iktidar değişti, yeni gelenler de bir şeyler yapacaklar; ama sorunlar yine yerinde kalacak.

Önemine göre mevcut sorunlar: Adalet, Kürt sorunu, ekonomi, Suriyeliler, eğitim, dünya ile entegrasyon

Ben eminim ki bunların hiçbiri bundan sonraki iktidarlarda çözülmeyecek.

Biri Afrin, diğeri Atatürk diye oylarımızı almaya devam edecek.

Millet de koşa koşa bunlara oy verecek… Ha bir daha seçilebilmeleri için aç kalmayacak kadar üç kuruş dünyalığınızı verirler.

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..