Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '19

 
Kategori
Siyaset
 

İktidarı Sev Muhalefet

Kötülüğü
En güzel şekilde iyilik önler
Bunu deneyenlerimiz çok içimizde
Onlar
Kaybetmemişler kazanmışlardır
Herkes bu yola başvurmalı işte
Ki
Yaşam güzelleştikçe güzelleşsin
İnsanlar birbirlerini
Gerçek anlamda sevmeye başlasınlar
İnsanın
Vazgeçemeyeceği tek şey sevilmesidir
Sevilen insan
Sevildiği yere sevenine asla yanlış yapmaz
Yani canlarım
Sevgi en büyük güçtür
İsterim ki bu soruyu kendinize sorasınız
Beni seveni üzer miyim diyesiniz
Ve yanıtınızın da
Asla üzmem olduğunu göresiniz
Günümüze
Bu gözle bakmamız bizi saadete götürür
Yakınlarımıza çevremizdekilere
Sevgiyle bakabilirsek eğer
Onların mutluluktan uçtuğunu görürüz
Sevginin olduğu yerde de
Asla kötülük barınamaz
İnanlar kardeşçe yaşar giderler
Yardımlaşma çok güzel ilerler
İnsan sevdiğine yardım yapmayacak da
Kime yapacak değil mi ya
Dayanışma güçlendikçe güçlenir
Herkes işli kayıtlı olur çıkar
Bilinsin ki dayanışmanın tek motoru sevgidir
Sevgi güven yaratır
Güven de dayanışma ve paylaşma getirir
Ben derim ki
Herkesle beraber siyasilerimiz de
Evvel emir birbirlerini gerçek anlamda sevmeliler
Muhalefet iktidarı sevmeli
İktidar muhalefeti sevmeli
Gerçek sevgiyle tabii
Bakın o zaman hiç kıskançlıkla
Siyasi çekişme olacak mı
Siyasi çekişme
Sadece ve sadece ben daha iyi yaparım olacak
Muhalefet kazananın yanında olacak
Bir dönemi
Elbirliğiyle geçirip yeni seçime gidilecek
Yine aynı temiz duygularla
Ben
Bu yaklaşımı özellikle bugünün muhalefetine
Ciddi şekilde öneriyorum
İktidara sevgiyle yaklaşasınlar istiyorum
İktidarın da
Kendilerini sevgiyle yaklaştıklarını görsünler diyorum
Bakın o zaman
Siyasi çekişme nasıl da hizmet yarışı olacak
Görsünler diyorum
Siyaset doğasında güzellik yaratma vardır
Siyaset doğası kapışmaya yer vermez
Daha güzel ben yaparım demek vardır
Siyaset çekişmesinde canlarım
Şunu söylüyorum
En kötü
En art niyetli iktidar bile
Sevildiği durumları göz ardı edip yanlışa devam edemez
Denemesi bedava canlarım
İktidarı sev muhalefet
İktidarın sevilme güdüsünü karşıla


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..