Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

İKTİDARIN MECBURİYETLERİ

Evet

Sevgili Türk Halkı

Evet

Evet

 

İktidar

Mecburiyet sarmalındadır

Bunu

Kabul ederse

Başarılı olur iktidar

Kabul etmezse

İş

“Kara camışları saldım bayıra

Mevla'm gayıra”

Öz deyişini yaşar

 

İktidar aslında

Bunu kabul etmek mecburiyetindedir

Kabul ederse başarılı olacak ya

Bu başarı onu iktidarda tutacak işte

Onun için

Kabul etmek mecburiyeti yaşayacak

Akıllı iktidar

 

Ben derim ki

Hatta aklı başında herkes

“İktidar başarma mecburiyetinde” der

Ben böyle diyorum

Umarım sizler de öyle dersiniz

Başarırsa

İktidarın destekçisi olacağız

Başaramazsa

İktidarın karşısında olacağız

Yeni iktidar arayışına gireceğiz

 

Bu bağlamda

İktidar mecburiyetlere yönelecek

Mecburiyetleri gerçeğe dönüştürecek

Yani başaracak

İktidarın mecburiyeti budur

 

Gelelim

İktidar mecburiyetlerine

Önce

Ülkeyi barış cenneti yapacak iktidar

Yapacak ki

Ülke halkı “ortak paradigma” yaratacak

Herkesin

Güzel ülke için görüşleri olacak

Bunlar çatıştırılacak

Bu çatışmadan en güzel fikir ortaya çıkacak

Herkes

Bu fikre yönelecek uygulanmasını isteyecek

Ve

Uygulanacak başarı gerçekleşecek

 

Barışın egemenliğinde

Ülke insanları ortak girişimlerde bulunacak

Bolca üretim birimleri yaratılacak

Ülke halkı

İşli kayıtlı olacak

Üretim tavan yapacak

Dış satım iftihar noktasına gelecel

Dış alım zorunluluğu kalmayacak

Çünkü

Her gereksinim

 Ülke içinde gerçekleştirilebilecek

 

İkinci olarak

Ülke eğitimi

Bilimsel eğitim ilkelerini yaşayacak

Böylelikle

Eğitimden geçenler

Değerlemeler kazanacaklar

Yani

Özsaygı

Özdenetim

Empati yapma

Sorun çözücülükte çok ileri olma

İşbirliğine yatkınlık

Başat değerler olacak insanlarımızda

Teknik teknolojik ilerleme süper olacak

 

Üçüncü olarak

Dış ilişkiler diplomasi ile işleyecek

Diplomatlar bu işte baş rol alacaklar

Asla emre uygun değil bilimsele uygun

Davranacaklar

 

Yani canlarım

İktidar

Sevap işleme yeridir

Günah işleme yeri değildir

Bu da

İktidarı başarma mecburİyetine götürür

 

Son sözüm

Sesime kulak ver iktidarımız

Başarmaya mecbursunuz

Ülkeyi güzel ülke yapacaksınız

Buna mecbursunuz

Tamam mı

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..