Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '10

 
Kategori
Siyaset
 

İktidarla dans

İktidarla dans
 

uygun


Biz oldum olası iktidarı, gücü severiz. Muhalefet etmeyi sevmeyiz, hatta muhalefeti oyun bozan deriz. Kurulu işleyen bır sistemi severiz, ta ki gerçekten bu işin hiç beklendiği gibi olmadığını görünceye kadar.

İş damlarımız işleri gereği hep iktidara yakın durmayı, maraz çıkarmanın sakıncalı olacağını bilirler. Gazetelerden çok okuruz, iktidarda kim varsa, onun hoşuna giden konular hakkında özenli davranışlar sergilenir.

Türban takılır, umre yapılır, papatya derneğine üye olunur, saltanat kayığına binilir, reklam verilen kanal tercihleri değişir, işte canım bir dönüşüm yaşanır. İş adamı suda balık gibi olmalıdır işleri yürütmek kolay değildir. Yorumları iş dünyasının eğitim konferanslarında sık bahsedilir.

Sanatçılarımız, bu sıfatları kim veriyor, tabiki medya, istediğini sanatçı yapar, bir günde zirveye çıkartır. Oysa gerçek sanatçı demek konusunda ulusuna esrerler kazandırmış, uluslararası areneda başarılı temsiller yapmış, tanınan bilinen ve takdir toplayan kültür abidesi insanlar sanatçı olur.

Onlarında çoğu sever iktidara yakın olmayı, bu yakınlığın çok zirvelere taşıdığı meslektaşları hep olmuştur. Tabiki EVET rüzgarının peşine takıldık diyorlar.

EVET ve HAYIR rüzgarı insanımızın yaratıcı özelliklerini bir kez daha ortaya çıkardı, neler yapılmıyorki ben sadece ilginç olanlarını yazıyorum.

Bankanız para transferı yapar mı EVET

Firmamızda indirim var mı EVET

Oniki eylulde sandıkda mısınız EVET

Bu yeni anayasa mıdır EVET

Kömür ister misiz EVET

İftarda bizde misiniz EVET

Hayırda HAYIR vardır

HAYIRLI işler

HAYIRLI günler dileriz

HAYIR hayırlıdır

Emekli maşınıza razı mısınız HAYIR

Sağlık ödemelerinden memnun musunuz HAYIR

Doğrusu HAYIR

Ve daha onlarca yaratıcı örnekler ağızdan ağıza, medyada ve facebookda fırtına gibi esiyor.

Benim kanatim, oy kullanacak kırk milyon seçmenin özelikle acaba kaçı itiraz ettiğimiz konulara hakim, bu açıdan referandum AKPye EVET MI, HAYIR MI ikilemi içinde geçecek.

SEÇİŞ adlı seçim sonuçlarını tayin edecek bilgisayar yazılımı konusunda çekinceler teredütler var, bu konuda tatmin edici açıklamalar yapılmalı. Özellikle mükerrer oy kullanımı önlemek için parmak boyamanın gerekli olduğunu düşünüyorum.

Referandumun sağlıklı sonucundan YSK kadar tüm siyasi partilerde üzerine düşeni yapmalı halkın güven endeksi hep zirvede olmalıdır.

Sağlıkla kalın

 
Toplam blog
: 233
: 364
Kayıt tarihi
: 02.07.09
 
 

Satış ve pazarlama uzmanıyım. Büyük ve yerel şirketlerde bölgesel ve ulusal satış ve bayii organizas..