Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '21

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İlahi adalet

Her şey güzel olduğunda herkes mahsuscuktanda olsa yanınızdaymış gibi görünür ya hani , aslında içlerinde tonlarca bastırmak zorunda oldukları kötü düşünceleriyle kötü enerjileriyle hayatınızın ortasında tuttuğunuz bu insanlar kimi zaman bir akraba kimi zaman uzun zamanlı bir arkadaş kimi zaman yeni tanışılan birisidir. Hissetmenin gücüne hayatım boyunca oldukça inanmış bir insanım ben hissettiğim hemen hemen her şey zamanla gerçeklik zırhını giydi üzerine ,  örnekleyeceğim çok tecrübem oldu bu konuda ama hepsini burada anlatacak kadar zamanınızı almayacağım şimdi :)  Şu zorunluluk bağları olanlardandım bir aralar bende kendimi hiçe sayacak kadar ödün verip bir bağı sündürdükçe sündürürdüm aman kopmasın bitmesin hayatımda olmaya devam etsinler diye :) Hani böyle insan hayatında kalacak ve gidecekleri belirleyen muazzam zamanlar vardır ya  zordur , sancılıdır  süzgeç görevi görür bayılır oldum böyle zamanlara çok değer verdiklerimin, kötü kalpli olduğunu bildiğim halde zorunluluk bağı kopmasın diye uğraştığım herkesi  zamanın emin ellerine , ilahi adalete teslim ederek geride bıraktım pişman değilim :) mantığımın eleştirdiğini merhametimin savunmasına artık izin veremiyordum çünkü , konumları ve vasıfları ne olursa olsun bana iyi gelmiyorsa , bana kendimi suçlu hissettiriyorsa ,  sürekli enerjsiyle beni aşağıya çekiyorsa hayatımda neden olsunlar ki ? Sırf bana kaderce akraba olarak seçildikleri için mi ? herkes hayatımızda olmayı hakedecek kadar önemli değil dostlarım , olamazda zaten hayatın matematiğine aykırı bir durum bu , söylemek istediğim şu özetle zorunluluk bağlarını omuzunuzda taşımak için kendinizi yormayın devam ettirmek mecburiyetinde değilsiniz size iyi gelmeyen kindar ,  menfaatiçi, kıskanç bir kardeş  ya da akrabanız kim olursa olsun  neden olsunlar ki yanınızda ?  kötülükleriyle hayatınızı ağırlaştıran insanlar bunlar ,  çevrenizden uzaklaştırdığınızda  soluksuz koşabileceğiniz kadar hafiflediğinizi hissedeceksiniz inanın bana kendinize şans verin onlar olmadan daha da mutlu oluyorsunuz bazen tek olmak çok olmaktan çok daha kalabalıktır .  Kimse için kolay  değil tabiki hayatın bizi geçirdiği çemberler herkesin yaşadığı kendine armağan aslında okumasını bilirseniz eğer her şey sizin için muazzam bir öğreti oluyor.  İçimdeki mutlu olma gücüne sımsıkı sarıldım ve beni aşağıya çeken herkesi  ilahi adalete teslim edip ben bıraktım .. Ben başardım şimdi sıra sizde :)  Şimdilerde ilahi adaletin geç kalmadığını görüyorum kötülükleriyle hayatımızı mahvedip kendilerine mutlu bir hayat kurduklarını zannedenlerin bilmedikleri bir şey vardı ilahi adalette zaman aşımı yoktu , ve birlerinin göz yaşları üzerine kurulan her mutluluk günü geldiğinde en dayanılmaz acılarla intikamını alırdı ..  Hissedilen her şeye cümle kurulamıyor bazen dostlarım sizi üzenlerde üzülüyor günü gelince yeter ki siz ilahi adalet deyip salıverin gitsinler ..  Dostlukla, tekrar görüşmek dileğiyle .. 

 
Toplam blog
: 81
: 1488
Kayıt tarihi
: 06.03.10
 
 

Çocuklara aşık bir öğretmen olmakla birlikte çocuk psikolojisi ve gelişim uzmanı olan hayatını ço..