Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İlahi ben... Bazen kendime gülüyorum.

İlahi ben... Bazen kendime gülüyorum.
 

Gerçekleşmeyecek hayallerim. Biliyorum gerçekleşmeyeceklerini, ama olsun. Yazarken de olsa oksijen teneffüs ediyorum sanki.

1. Büyükşehiri bırakmak, küçük, doğası güzel ,yeşil ve mutlaka su birikintisi olan  bir şehre yerleşmek.

2. İşi bırakıp tarım yapmak. ( Ancak buğday,ayçiçeği gibi zor ürünler değil de çilek gibi güzel kokulu ürünler, tıbbi ve aromatik bitkiler, izinli olmak koşuluyla haşhaş olabilir, ya da meyve yetiştiriciliği, zeytin de olabilir. ) Bir de çilek gibi pazarlaması zor ve çabuk bozulabilen ürünlerle ilgili şunu düşündüm: Derhal reçel yapmak.

3.Tarımsal ürünleri pazarlamak. (Evet, herhalde orada da para kazanmak zorundayım.)

4. Tarım yaparken tarım zararlılarıyla göz göze gelmemek. (Nasıl olacaksa bilmiyorum, ama hayal tarlasındayız. Arıdan bile korkan ben, nasıl olacaksa. Bu arada dedem, baba akrabalarım,dayılarım hep çiftçidir. Bunca zahmeti, o kadar takdir ediyorum ki, çiftçilerle ilgili bir yazı yazacağım. )

4.  Oğlumu oradaki iyi bir okula kaydettirmek. (Okul kaygısı hiç bırakmıyor peşimi)

5. Bağlarda bostanlarda yazmak. (Laptopu bir oraya bir buraya koya koya yazmak.)

6. Köpeklere alışmak. (Çok seviyorum ama korkuyorum, sanırım enerjik oluşları beni korkutuyor. Köyde olunca haliyle köpek olacak ve ben alışacağım.)

7. İnternet üzerinden sürekli tecrübelerimi yazmak. (Ve tabi okurlarımın sürekli benle ilgilenmeleri ve internet üzerinden organik tarımsal ürünlerimi pazarlamak, müşterilerin de kuyruğa girmeleri, köyde yaşam konusunda kişisel gelişim gurusu olmak.)

8. Kedilerle sorunum olmadığı için ve kedileri sevdiğim için kedi bakmak.

9. Bu arada nasıl olacaksa, eşimin ağzı kulaklarında, küçük şehirden çok memnun olduğunu söyleyip, bana nasıl olur da bunu daha önce akıl etmediğim için kızması.  :)) :)) :)) (Ben hayatta büyükşehiri bırakıp da tayin tayin gezemem, diyerek kendisi devlet memurluğuna ilgi göstermemiştir.  Bu derece İstanbul'u sevmektedir. Hatta ottan sudan o kadar hoşlanmamakta; tüm bu güzellikleri mangalla bağdaştırabildiği ölçüde fark etmektedir. )

10. Çok güzel ve tam istediğim gibi bir evim olması. Müstakil demiyorum bile.

11. Hayalim olan kitabı böyle bir ortamda yazmak ve yayınevlerinin basmak için kuyruğa girmesi.

12. Bir de kendimi, elimde goblen iğnesi ve iplikleri, asma çardağının altında, önümde bir desen; öyle hayal ediyorum. Çocuğum da yanımda.

Ben galiba gerçek hayattan kaçıyorum. 

İlahi ben.

Bazen gerçekten  kendime gülüyorum...

 
Toplam blog
: 82
: 6114
Kayıt tarihi
: 20.05.12
 
 

Hukukçu bir anne.  Hayatta her şeyin kontrol edilemeyeceğini zor da olsa öğrendim.  Hayat, kısa b..