Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '11

 
Kategori
İnançlar
 

İlahi rehberlik

İlahi rehberlik
 

İlahi rehberlik  kitabında ve meleklerle yaşamak kitabında okudum bunları, uyguladım da....

Herkesin ilahi rehberi var, yanlızca onu çagırmak   ve yardım istemek, yardım istenen konuyu belirtmek gerekiyor. Ve gelen cevaplara kendini açık tutmak ve bunu dinlemek, uygulamak. Onların cevapları bizim için en dogru cevaplar. Tanrı 'dan geliyor...

Meleklerdende isteyebiliriz, herkesin iki koruyucu melegi var, onlardan iş, ev, aile, yol gösterme v.s ya da araba park yeri bulma konusunda yardım isteyebiliriz. BAŞMELEK MİKAİL en yakın olanı. Digerleriyle ilgili bilgileri de kitapta bulabilirsiniz.

Evrene de yanlız olmadığımızı bilerek yaşamak, korundugumuzu hissetmek harika bir şey...

 
Toplam blog
: 5
: 282
Kayıt tarihi
: 07.10.10
 
 

Sağlık sektöründe çalışıyorum. Sprıtuel kitaplar, yoga, spor, deniz ilgi alanlarım...