Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '14

 
Kategori
Reklam
Okunma Sayısı
372
 

İlber Ortaylı sende mi?

İlber Ortaylı sende mi?
 

REKLAMDAN


İlber Ortaylı sende mi!

Sonunda Sayın Prof. İlber Ortaylı da reklam oyuncusu oldu. Yazık, insanın itibarı bu kadar ucuz mu? Bu gibi insanlar toplumda itibar ve itimat sahibi olduklarından reklamcılar onları kullanmak istiyor.

Çünkü maalesef reklam ve reklamcılık, “insanları bir yalana insanları inandırma sanatı” oldu. Bunun için türlü çeşitli yollar denendi bitti. Sanatçı, şarkıcı, türkücü, sinema yıldızı, gazeteci, sporcu, tiyatrocu, komedyen, derken Üniversitelerin kurumsal kimliğini bile reklamda kullandılar. “Falan üniversitesinde test edilmiş ve onaylanmış” ürünleri izledik.

Hiç kullanmadığı ürüne en iyisi budur diyen sanatçılar ne hissederler bilemiyorum! Halbuki bunlar topluma mal olmuş kişilerdir. Katıldığı reklamda söz edilenlerin gerçek olmadığını bile bile gene de para uğruna bütün itibarını hiçe sayanları toplum yargılamıyor görünse de,  İnancını yitiriyor. Ama bu zaten onların umurunda da değil. Çünkü meslekleri ile yıllarca kazanamadıkları parayı bir reklamda kazanıyorlar.      

Ama İlber Ortaylıyı şimdiye kadar öyle bir can kulağı ile izliyordum ki … Artık öyle olmayacak. Eski itibarı yok gözümde.

Belki, “Ne var yani? Adam reklama çıkınca tarih bilgisi mi azaldı?” diyenler olabilir.

Hayır yok elbet öyle bir şey. İtibar diye bir şey var ya! İşte o azaldı gözümde…

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 88
Toplam yorum
: 51
Toplam mesaj
: 11
Ort. okunma sayısı
: 955
Kayıt tarihi
: 09.07.10
 
 

Marmara Üniversitesinde  İşletme okudu. İstanbul Üniversitesinde yüksek lisans yaptı.  Dış Ticare..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster