Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

İleri Gelen Türk Ermeniler

İLERİ GELEN TÜRK ERMENİLER

İleri gelen

Türk Ermenileri

İş size düşüyor

Bu münasebetsizliği siz önlersiniz

 

Uzun zamandan beri

Birlikte yaşıyoruz

Aramızda bir geçimsizlik yaşamıyoruz

Kardeş kardeş yaşayıp gidiyoruz

 

Ben

Son gelişmelerin

Ermenistan’ı oyuna getirme olduğuna

İnanıyorum

 

Gelin

Şöyle düşünelim

Bu saldırıdan

Ermenistan’ın eline ne geçecek

Hiçbir şey

 

Eğer şu geçecek diyen varsa

Çıksın ortaya

Buyursun söylesin

Biz de anlamış olalım

 

Ben

Israrla söylüyorum işte

Bu saldırganlığın sonunda

Ermenistan

Hiçbir şey kazandığı gibi

Kaybettiği çok şey olacak

 

En başta

Can kayıpları olacak

Nitekim şimdiden çokça oldu bile

 

Bir hiç için

Bunca can kaybını umursamazdan gelen

Şu Ermeni Devlet Yöneticileri

Akıl mantık acıma duygusu ve vicdan

Taşıyor olabilirler mi

Olamazlar

 

Bunlar olsa olsa kardeşlerim

Canavarlaşmış insan olurlar

 

Bilinsin ki

Canavarlaşmış insan

İnsan değil insanlık düşmanıdır

 

Evet

Sevgili kardeşlerim

Evet

Size bize insanlığa düşen

Bu insanlık düşmanı Ermeni Yöneticilere

Girdikleri bu yoldan döndürmektir

 

Bunu da

Öncelikle ve öncelikle

Türk Ermeni kardeşlerim gerçekleştirecekler

Çeşitli seslenişlerle

İlgililerle cesurca yüzleşmelerle

 

Bu insanlık düşmanlarını

“Yanlış yapıyorsunuz

Bu yanlışla Ermeni Soyuna zulüm yapıyorsunuz

Savaşım bu şekilde olmaz olursa

Katliam olur bu savaşım” diyerek

 

21. yüzyılda

21. yüzyıla hiç yakışmayan bu çıkışları

Her şekilde karşı koyup durduracaksınız

Kardeşlerim

 

Benin acayip şekilde dikkatimi çeken

Bir şey de

Ermenistan’a dışarıdan bolca silah gelmesi

İran bile bu işin içinde görünüyor

Ermenistan’a silah sevkiyatında bulunuyor

 

Sorarım size

Aklı başında bir yönetim

“Bunlara ne oluyor ya bize silah veriyorlar

Bu işte bir bit yeniği var” demez mi

Demesi lazım tabii de

“De” si var işte

 

Sözlerimin sonuna geldim kardeşlerim

Ben derim ki

Sessiz kalmayalım

Seslenelim

Bu manyakları bu işten vazgeçirelim

 

Saygı ve sevgilerimle

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..