Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '21

 
Kategori
Güncel
 

İleri Ülkeleri Övmekten Bıktık

Halimizden memnun değiliz ya valla ileri ülkelerden de nefret etmeye başladım; onlar gibi olamıyorsak onlar da olmasın.

Artı geçmişte kalmış hamasetli başarılarımızı sakız gibi çiğnemekten de bıktım.

Herkes bizim gibi olsa ne iyi olurdu; ya da biz onlar gibi.

Özenme muhabbetinin çoğu da tevatür biliyor musunuz; aslında özendiğimiz ülkelerin çok da gerisinde değiliz.

Bir Almanya bir Japonya; diğer hepsinin bize göre gelişme nedenleri var.

Ayrıca geçmişe bakınca hep savaşmışız; ekonomi, bilim, medeniyet… Vaktimiz mi olmuş?

Şimdi de terör belası… Hangisinin var böyle derdi?

Neyse neyiz kime ne?

Ülkemizi ve insanlarımızı aşağılayan bu gereksiz muhabbetleri keselim artık.

Valla bana göre biraz hainlik.

ABD şöyleymiş, Fransa böyleymiş… Her ülkenin kendine göre şartları farklıdır. 4 milyon Suriyeli Fransa’ya gitseydi göreydik bakalım.

Bizim yükümüz ağır her zaman da ağır oldu.

Keşke Danimarka’da doğsaydım diyeni doğduğuna pişman ederim!

Maddi varlıkları hiçbir zaman üstünlük saymam; lakin pek de fazla maddiyat gerektirmeyen bilimde, sanatta, medeniyette vs. ileri olabilirdik.

Bunlara üzülüyorum…

Yoksa paramız yokmuş, ekonomimiz iyi değilmiş vs. sorun değil, çalışarak olur.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..