Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

İlerliyor

İlerliyor
 

Her yön

Vektörel misin yoksa

Hissi mi

Mistik misin yoksa

Sidik gibi dikine misin

Git gidebilirsen


Ey yön

Tuşlarının sesini duyuyorum piyanonun

Boyuna boyunca

Boyunca basıyorsun tuşlara

Ve diyorsun ki

"Üzülmek için çok geç

İlham almak için çok erken"

O bas vuruşlarda

Niyeyse

Yüreğimden ölüyorum

Ve bir kez

Ve son bir kez bir daha

Şarkı bitiyor


Vay yön

Hangi taraftasın

Pozitif ya da negatif

x, y, z

Matematik misin

Yoksa Fizik mi

Ne fark eder ki bence sayısalsın

HAYIR!!!

Nitelikselim

Hallerimden bir hal

Ta ki ölünceye kadar

Başına gelecek

Gitmek için

Bir yön


Evet yön

Öyle garipsindir ki sen

Soyutlanmışsın hayatımdan

Ama yine de

Önemsiyorum seni

Peki ama nereye gideceğim şimdi

Söylesene bana yön

Nasıl tayin edeceğim seni


Yine yön

hatırlıyorum

"Üzülmek için çok geç

İlham almak için çok erken"

Şimdi ilerliyorum

Sana doğru

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..