Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İletişim

Bir gün sana seni sevdiğimi söylesem, inanır mıydın??? 

Evet inanırdım; peki niye söylemiyorsun? 

Seni sevdiğimi mi 

Evet 

Peki ya sevmiyorsam? O zaman seni aldatmış olmaz mıyım? 

Kendine ve hayata karşı bu kadar dürüst müsün? 

Bilmem 

O zaman söyle hissettiklerini... 

Şu anda Dublin'de hardrock cafe'de içmekteyim. 

Anlamadım 

Yarın nerede olurum bilinmez 

Yani ben senin özgürlüğünü mü kısıtlıyorum? Onu mu ima ediyorsun.. 

Hiç bir şeyin önemi yok nezdimde, kendimin bile.. 

Acındırma edebiyatı ve gerçeklerden kaçma... 

Doğrudur... 

Doğru olan nedir? Senin hıyar olduğun mu? 

Bazen çok acımasız olabiliyorsun.. 

Oysa sen ise UMARSIZ! 

Ben erkeğim 

Ben de kadınım 

Yani Venüs Mars meselesi 

Hayır dersimiz başka yıldız sistemleri.. 

Seni anlamıyorum; sürekli bana yükleniyorsun 

Çünkü bana BAYAN derler, adamı bayarım 

Bana da BAY derler; baydım gitti... 

Seninle evlenmek istemiyorum 

Ben hele hiç 

Sevişelim mi? 

Hadi o zaman.... 

 

By Eric Van Buyten; "Yaşam ayrıntılarda gizlidir"... 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..