Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İletişimde yaşın önemi ne?

İletişimde yaşın önemi ne?
 

Burada ki çoğu insandan daha küçüğüm. Bakıyorum bazen farklı diller konuşuluyor aslında. Benim ilgi alanlarım bazılarını ilgilendirmiyor. Bazılarının ilgi alanları da beni ilgilendirmiyor. Benim bazı yazılarım sadece gençlere hitap ediyor (veya genç kalanlara) Bilmiyorum yaş gerçekten bunda önemli bir faktör mü? Tamam etkilediğini biliyorum ama mesela 50 yaşındaki bir adamla 15 yaşındaki bir çocuk arkadaş olabilir mi?

Benim gerçek hayatta bir sürü büyük arkadaşım var. Hepsiyle de iyi anlaşıyorum ama bir süre sonra ipler kopuyor herhalde. Zihniyetler farklı. Yaşama bakış farklı. Görmüşlük farklı. Düşünce yapısı farklı. Herhalde biz daha rahat oluyoruz bazı konularda. Doğrudur, yanlıştır onu tartışmıyorum zaten. Ama iki zıt görüşten hangisinin doğru olduğuna kim karar verecek?

Müzik konusunda yazıyorum blogumda. Bazı konular az okunuyor. Daha çok yeni rock gruplarıyla ilgili olanlar falan. Çok normal. Bu işler büyük ihtimal yaş konusuyla alakalı işte. Herkese hitap eden konu farklı. Ben onlardan konuşmayı seviyorum. Belki benim konuştuğum konu adamı boğuyor. Yaşıtıyla birlikte olmak istiyor. Ben onun felsefesini dinlemek istemiyorum bazen.

Kısacası iletişim kurarken karşındakine göre mi konuşacaksın yoksa içinden geldiği gibi mi? Benim kafamı zorlayan konu da bu. Ben istesem herkesin ne istediğini bilip, ona göre de yazarım. Hiç kafamda olmayan düşünceleri sırf tepki görmeyeyim diye değiştirebilirim de. Böyle mi yapmam lazım. Yoksa tepki görmeyi göze ala ala kendi doğrumu mu yazacağım. Peki hakarete varan tepkiler ne olacak. İşte yaş konusu! O adam senden büyük olduğu için gözünü yumup susacaksın. E doğrulara ne oldu? Niye söyledin o zaman kafandakileri? En iyisi hiç yazmamak, ben buna karar verdim arkadaş...

 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..