Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '07

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

İlginç bir ekonomik döngü

Bana ilginç gelen ekonomik bir döngüyü sizlerle paylaşıp yorumlarınızı almak istiyorum.

1 - İş adamı Yasadaki boşluklardan faydalanarak veya cezayı göze alarak vergi kaçırıyor. ( Buna bazı kaynaklarda vergiden kaçınma deniyor )

2 - Devlet vergi toplayamadığından bütçe açık veriyor.

3 - Kaynak sağlayamayan devlet memuruna yeterli maaş veremiyor.

4- Devletten yeterli maaş alamayan memur vergi ödemeyen işadamından rüşvet alıyor ( ben buna öncelikli iş gördürme ücreti diyorum. )

5 - Devletten vergi kaçıran işadamı aradaki farkın bir kısmını devletin mali olarak destekleyemediği memura rüşvet olarak ödüyor.

6 - Ekonomik döngü bu şekilde tamamlanıyor.

Sevgi ve Saygılarımla,

Dr. Halil YOLCU

 
Toplam blog
: 20
: 3422
Kayıt tarihi
: 22.03.07
 
 

1964 yılında Adıyaman Besni'de doğdum. İlk orta ve lise eğitimimi Besni de tamamladıktan sonra Çu..