Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '10

 
Kategori
Reklam
 

İlginç İki Firma : NT ve Scrikss

İlginç İki Firma : NT ve Scrikss
 

Ülkem Garip ülkem. Nerde neyle karşılacağını bilmen mümkün değil.


Türkiye’de olmazsa olmazlar içindedir, satılan mal satıldıktan sonra herhangi bir sorunla karşılaştığında alan kişinin muhatap bulamaması. Ürünün hatalı olması veya istenilen performansı vermemesi durumunda iade edilmesi şöyle dursun cevap bile verilmez. Üstelik muhatap bulmak için başvurduğunuz mağaza “ Ya kardeşim alırken gözünde yokta burnunun deliği de mi yok “ gibi size garip bir şey görmüş gibi bakar.

Bu benim ülkemde normal karşılayacağım bir davranıştır. Bunun tersi doğru olmasına rağmen; günüz gözünde fenerle insan aramaya benzer doğrusunu yapanı bulmak.

Dostlarım sizin benim sorunlarımla ilgilenecek ne vaktiniz ne de zamanınız olmadığını bilerek lafı uzatmadan dün başımdan geçen ve ülkemde şaşırdığım nadir bir olaydan bahsetmek istiyorum.

Bundan yaklaşık bir yıl önce NT Mağazasından bir dolma kalem aldım. Kalem dün akşam bir kazaya kurban gitti. Faili bulamadım; ama sonuçta olan benim dolmakaleme oldu ve sabah elime kalemi aldığımda ikiye bölünmüş olduğunu görünce bayağı bir üzüldüm. Gidip yenisini, aynı modeli almaya karar verdim, aynı mağazaya sabahın köründe girdim. Çalışan bir arkadaşa durumu anlatım ve kalemi gösterdim. Karşılığı güzeldi. Şirketle konuşalım ne yapılabilir görüşelim oldu.

Akşam üzeri NT Mağazasına gittim. Sabah konuştuğum görevli:

- ŞİRKETLE GÖRÜŞTÜM KALEMİN YENİSİYLE DEĞİŞTİRECEKLERİNİ SÖYLEDİLER.

Ben afallamıştım, kullanıcı tarafından kırılan bir kalemi şirket değiştirmeyi kabul etmişti. Mail atarak teşekkür etmek istedim; ancak mail adreslerini bulamadım. Bende hem sizlerin bu durumu öğrenmesi hem de firmanın bu tutumundan dolayı firma yetkilelerine teşekkür etmek için bu yazıyı yazdım.

Büyük ve saygın bir firma olmak böyle bir şey olsa gerek.

NT Mağazasındaki görevli bu kırılmış yapılacak bir şey yok deseydi kalem alıp çıkacaktım.

SCRİKSS firması kendi kırmış öyle şey mi olur deseydi. Haklılar diyecektim.

Ama yanıldım. Benim ülkemde böyle firmalarda varmış. Hatalı tüketiciyi bile bu denli koruyan firmalar da varmış.

Sivas NT Mağaza Müdürüne ve çalışanlarına;

SCRİKSS Firması yetkilerine Teşekkür ediyorum.

Saygılarımla…

 
Toplam blog
: 84
: 575
Kayıt tarihi
: 11.09.08
 
 

Yaşamak; herhangi bir amaç taşımadan sadece insan olmanın bilincine vararak yaşamak. Tek cümlelik..