Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '18

 
Kategori
Şiir
 

İliklerimde Aşk Var

İliklerimde Aşk Var
 

Dışarıda enfes bir hava var
Serin mi serin
Meltem düşüyor yüreğime
Bir koku
Deniz kokusu
Denizden değil senden bana
Benden sonsuzluğa
Uçup gidiyor
Ürperti var tüylerimde
Sana dokunduğumda
Elektrikten
Şoka giriyorum
Ey hayalimdeki sevgili
Seni unutmayı başardım
Ne biçim şeymişsin ki
Yıllarca tek sen vardın
Ama her şeyin sonu gibi
Senin de sonun geldi
Dışarıda meltem
Ciğerimde aşk var
Her akşam- sabah- öğlen
Artık aşk öksürüyorum
Ya anlattığım varlık hikayesi
Kim diyebilirdi ki aşka dönüşsün
Yıldızlardan bile gelmemiş
Aya ulaşamamış yürekler için
Dünya en güzel yer
Hani diyorlar ya Allah büyük
Büyük de biz onu anlayacak insanlar
Çok küçüğüz
Her yakarışımda yanıma koşan sen
Allah'ım
Varsa bir kusurum
Affet beni
Yapmışımdır birkaç küçük
Birkaç büyük hata
Meltem geldi yüreğime
Uludağ'ın ettiğinden ayaklarıma
Memleketim Bursa artık
Düşüncelerimle sonsuzluğa
Uzandım
Ve bu sefer farklı
Çünkü
İliklerimde aşk dolaşıyor
 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..