Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İlişki çalışması 2

İlişki çalışması 2
 

2. Ben ..... davranışımı hangi korkumdan dolayı yapıyorum?


Bir önceki çalışmada ilişkide bulunduğunuz ya da ayrıldığınız kişinin beğenmediğiniz özelliğinizi yazmıştınız. Ve onu sormuştunuz 'ben nerede, kime ...... davrandım?' diye. Şimdi devam ediyoruz ve o beğenmediğiniz özelliği hangi korkunuz size yaptırdı? O korkuyu ilk nereden edindiniz onu bulacağız.

2. Ben ..... davranışımı hangi korkumdan dolayı yapıyorum?

Mutlaka o korku size bir şekilde gelecektir. Bir görüntü, bir ses, bir his ya da bir biliş. Korkuyu bulunca da devam edin,

3. Ben .... korkumu ilk nereden edindim?

Yine aynı şekilde size gelecektir cevabı ya da bir görüntü şimdiki ya da geçmiş yaşamdan gelebilir. Gördüğünüz görüntü içinde o korkuyu kabul edin.

'Benim .... korkum var'
'Ben ...... Korkumu kabul ediyorum'
'Ben .... korkumu sevgiye dönüştürmeye niyet ettim'
'Ben ..... korkumu seviyorum'

Gördüğünüz görüntüyü derin bir nefesle ve sevdiğiniz bir renkle sarmalayın.

Bu çalışma içinde gördükleriniz arasında affetmeniz gereken kişiler olabilir. Onları da affederek devam edin. Önünüzde hiç bir engel bırakmayın.

İçiniz sevgi, yolunuz ışık olsun

BİR BEN GELİŞİM

http://birbengelisim.com/

 
Toplam blog
: 9
: 721
Kayıt tarihi
: 16.03.13
 
 

Uzun yıllar ‘bu hayatın bir yerinde bir taş eksik ama ne?’ diye düşünüp, asıl olanın ne olduğunu ..