Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Mustafa Çifci Aşk Yazarı

http://blog.milliyet.com.tr/mustafacifci

17 Kasım '17

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İlişki Karmaşası

İlişki Karmaşası
 

Fotoğraf, Aşk Yazarı Mustafa Çifi


Çevremizdeki birçok mutsuzluğun nedeni aslında,

İlişki karmaşasından kaynaklanıyor.

Kadın, yeterince dişilik özelliklerini kullanamıyor

Erkek, hayatın zorluklarında yenilip güçsüz kalıyor

Ya da erkek kadın ilişkilerinde birbirlerinin rolünü üstleniyorlar

Hani hep duyarız;

Biz oğlumla arkadaş gibiyiz

Kızımla ben, anne- kız gibi değil arkadaşızdır.

Ben hem anne oldum hem de babalık yapıyorum..

Çocuğu ben büyüttüm, babası hiç ilgilenmez..

Hepsi yanlıştır,

Hepsi hatalıdır…

Hiçbir baba oğluyla arkadaş gibi olamaz

Hiçbir anne de, kızıyla kız arkadaşı gibi olamaz

Ve diğer bir konu ise,

“Seni kızım kadar seviyorum.”

İstisna olabilir ama

Yalandır!

 

Hiçbir gelin,

Kayınvalidesini ne kadar çok severse sevsin,

Annesi gibi sevmediği gibi,

Hiçbir kadın da,

Gelinini kızı kadar sevmediği gerçektir...

Herkesin rolü ve görevi

Verdiği duygu farklıdır.

 

Bunları karşılaştırmakta yanlış ve gereksizdir.

Tıpkı kadınla erkeği karşılaştırmak gibi…

Hepsi rakip değil

Birbirini tamamlayıcıdır.

 

Mustafa Çifci

 

 
Toplam blog
: 297
: 523
Kayıt tarihi
: 16.04.13
 
 

Yazılarında insanı derinden etkileyen yoğun bir duygusallık, hüzün, karamsarlık ve yalnızlık vard..