Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '17

 
Kategori
İlişkiler
 

İlişkide birbirini tanımaya çalışmanın nedeni sürpriz bir akrabalık olmasın diye

İlişkide birbirini tanımaya çalışmanın nedeni sürpriz bir akrabalık olmasın diye
 

Bu konuyu ısrarla yazıyorum, insanlar kıllanacak! Yazıyorum çünkü bir kontrolsüzlük var gibi.

Türkiye’de 40 bin kişi yıllardır kayıp. O orada, bu burada; kim kim bilir nerede? Çocukken gitmiş aradan 40 sene geçmiş…

Karmaşık bir dünya, her birimiz kim bilir nereden gelmişiz; kimiz, kimlerdeniz… Hiçbirimizin geçmişi belli değil…

Eskiden olmuş, karışmış unutulmuş, napalım boş ver… dik de, ya yakın zamanlar; hayatın garip cilvesi, tıpkı filmlerdeki gibi…

Yeni zamanda yakın akraban da olabilir… Yıllarca yurt dışında yaşamış, görmedin, bilmiyorsun…

Hiç böyle bir durum ortaya çıktı mı bilmiyorum…80 milyonluk Türkiye, ya da diyelim 1,5 milyarlık Çin…

Evlenirken birbirini tanımanın bu yönü de var… Çapkınlık zamanlarımızda Siber’den arkadaş eklerken önce nerelisin diye sorardık ki akraba olmasın; hem yakalanmayalım hem de bir kaza olmasın… Ne kadar doğru, bilmiyorum; birisinin böyle tanıştığı kadın teyzesi çıkmış!

Biliyorum size komik geliyor, olmaz böyle şey falan diyorsunuz. Yine biliyorum ki elinizde olmayan yanlışlıklarda sorumlu değilsiniz. Yine de düşüncesi bile rahatsız edici!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..