Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '16

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İlişkide gizli mesajlar

Ilişkide gizli meesajlar

 

 
 

 

Söylenenler

Söylenmek istenenler

Evlenmeyi düşünmüyorum. Eğer bir gün düşünürsem bu sen olacaksın.

Seninle evlenmeyeceğim

 

Seni insan olarak çok seviyorum.

Seninle sevgili olamayız. ( ya da sevgim bitti.

Sana söyleyemeyeceğim bir neden var.

Kıvıracak mantıklı bir şey bulamadım. Biraz zaman ver bulayım.

Çok iyi bir dostsun.

İlgini görüyorum ama bana açılmanı istemiyorum.

Özel günlerde hediye almana gerek yok.

Odun da değilsin bir şey alırsın her halde

 

Aa çok beğendim. Ayşe de aynısı almıştı.

Ben bunu giyemem.

Boşanmak istiyorum ama eşim yanaşmıyor.

Ben boşanmayacağım.

 

Söz sevgilim, çocuğum okula başlasın boşanma davası açacağım.

Uzatmalara ihtiyacım var.

 

Biraz kilo aldım galiba.

İltifat etsene öküz

Bu ara biraz sıkışığız.

Alışverişi azalt biraz

Ben biraz ara vermek istiyorum.

Ayrılmaya alıştır kendini..

Bizim Ahmet’in annesi 1 aydır onlarda kalıyor.

Annemi davet edelim.

 

Eşimle konuşamıyoruz.

İkimiz de inatçıyız.

İlk kez böyle hissediyorum.

Ben özelim, öyle herkes etkileyemez beni.

Ben de tam seni arıyordum.

Lütfen kızma

Bu hafta çok yoğunum.

Benden bir şey isteme,bana dokunma bu hafta

Hayatımda her şey oturdu.

Evlenmek istiyorum.

Ayrılsak da arkadaş kalalım

Beni besle ama benden bir şey isteme

Eski sevgilim şöyleydi….

Sen öyle  şeyler yapma

Beni anlamıyorsun.

Bana hak ver

Telefonla konuşmayı sevmem.

Zırt pırt arama ve uzatma.

Sorun sende değil bende.

Seninle ilişki İstemiyorum

Evlenmek istiyorum senin zamanını çalmamalıyım.

Kafama uymayan çok şey var

Bugüne kadar hep ben terk ettim.

Terk edilme korkum var. Mağlubiyeti kaldıramam.

Biz çok iç içe bir aileyiz.

Herkes birbirinin hayatına burnunu sokar.

Babamın prensesiyim.

İlgisizliğe gelemem.

Ben Bekarken…..

Şimdi aynısını istiyorum.

Ben çok değer veriyorum.

Kontrolsüzce saplanırım ben.

Hayatıma birini aldığımda, onu hayatımın merkezi yaparım

Direkt kendi hayatımdan çıkarım.

Ben nasılsam o da öyle olsun.

Doğruları ben bilirim.

Sevgilimle kahvaltı keyfi..

Biz eğleniyoruz.

Serhat Yabancı
 
www.twitter.com/serhatyabanci
 
www.facebook.com/serhatyabanci
 
www.instagram.com/serhatyabanci
 
Toplam blog
: 98
: 406
Kayıt tarihi
: 10.01.11
 
 

SERHAT YABANCI Yazar Aile Evlilik Terapist 1.Kitabım : UNUTMAK MI AFFETMEK Mİ 2.Kitab..